پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۸۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
از امام زاده هاشم گیلان تا آستانه اشرفیه و لاهیجان و از خروجی رشت به سمت پلیس راه جاده تهران، شاهد سرعت گیر‌های غیر استاندارد نابود کننده خودروی شهروندان هستیم. از کلیه شهروندان گیلانی و مسافران عزیزی که به استان گیلان تشریف برده و دچار خسارت از این سرعت گیر‌ها شده اند تقاضا داریم در دادگاه و دیوان عدالت اداری، برای مدیران مرتبط در چهار نهاد و سازمان استانداری گیلان، پلیس راه و راهور استان گیلان، شهرداری‌های شهر‌های مورد اشاره و اداره کل راهداری استان گیلان، طرح شکایت کنند و مطالبه خسارت نمایند. مطمئن باشید با طرح چند شکایت، آقایان با قید فوریت، اقدام به استاندارد سازی مسیر‌ها می‌کنند.
شعار سال: بهتر است نامش را سرعت گیر نگذاریم. مشتی مانع نابود کننده جلو بندی خودرو‌ها (با تاکید بر خودروی مسافران تشریف آورده به گیلان از امام زاده هاشم تا آستانه اشرفیه) نام بهتری برای این پدیده است.

بسیاری از این سرعت گیر‌ها تابلوی هشدار نزدیک شده به سرعت گیر ندارند. بسیاری از آن‌ها فاقد رنگ آمیزی استاندارد هستند. در بسیاری از آن‌ها، ارتفاع استاندارد و متناسب با سرعت مجاز اعلام شده، رعایت نگردیده است.

چه کسی مسئول پرداخت خسارات سرعت گیر‌های شهر‌های گیلان است؟
بر این قاعده کافی است از امام زاده هاشم وارد رشت شده و به سمت لاهیجان حرکت کنید و بشکل خاص تر،کافی است که از رشت خارج شده و تا پلیس راه جاده تهران بروید. خصوصا اگر هوا بارشی باشد، خدا باید به شما باید رحم کند.

سوال مشخص ما این است که چهار نهاد استانداری گیلان، پلیس راه و راهور استان گیلان، شهرداری‌های شهر‌های مورد اشاره و اداره کل راهداری استان گیلان، در این خصوص چقدر مقصر هستند. از شهروندان عزیزی که در این مسیر‌ها دچار خسارت شده اند، تقاضا می‌نماییم برای کاهش کم توجهی‌ها و اتمام اهمال ها، قصور‌ها و تقصیرها، الزاما به دادگاه و دیوان عدالت اداری شکایت کنند. شک نکنید با چند شکایت صورت گرفته، تمامی آقایان برای رفع مشکلاتی که برای شهروندان ایجاد کرده اند، وارد میدان خواهند شد.

چه کسی مسئول پرداخت خسارات سرعت گیر‌های شهر‌های گیلان است؟
انیمیشن ضمیمه متن،هر چند به طنز، بنوعی بازگو کننده خسارت و درد مردم از این حجم کم کاری مسئولان در استان گیلان است.

تعداد بازدید : 13

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
سرعت گیرهای سمت پلیس راه که واقعا افتضاح هستند. چنان با شدت به آنها برخورد کردم که سینی زیر خودرو جمع شده بود. خداوند لعنت کند هر چه مدیر ناکارآمد را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
شکایت کنیم؟ مگه فایده ای هم داره وبه جایی میرسه شکایتمون!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین