پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۸۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
ارشک رجب پور در کانال تلگرامی روزنامه مستقل مدعی شده است که، فردی که با احمدی نژاد مصاحبه می‌کند نامش طا‌ها کرمانی است. در سال ۹۴ به همراه دوستش پرچم ایران را در مقابل دانشگاه علمی کاربردی در تبریز آتش زدند. کسبه محل شماره پلاک ماشین آن دو را به پلیس اطلاع دادند و هر دو بازداشت شدند! پس از این اتفاق، به ترکیه گریختند و الان به اصطلاح روزنامه‌نگار است! چرا احمدی نژاد در ترکیه، با چنین فردی باید گفتگو کند؟
شعار سال:
ارشک رجب پور:  فردی که با احمدی نژاد مصاحبه می‌کند نامش طا‌ها کرمانی است.
در سال ۹۴ به همراه دوستش پرچم ایران را در مقابل دانشگاه علمی کاربردی در تبریز آتش زدند. کسبه محل شماره پلاک ماشین آن دو را به پلیس اطلاع دادند و هر دو بازداشت شدند!.

 پس از این اتفاق به ترکیه گریختند و الان به اصطلاح روزنامه‌نگار است!
ناراحت هستند که چرا ایرانشهری‌ها با پرتوقعی باکو و ترکیه کنار نمی‌آیند! آنقدر وقیح است که تیتر روزنامه‌هایی که در مقابل زیاده‌گویی‌های اردوغان موضع گرفته‌اند را برای مظلوم نمایی نشان می‌دهد؟!

ماموران امنیتی هم بهتر است آن نماینده مجلسی که باب میل جریان پانترکیسم در ایران حرف می‌زند را بیشتر زیر نظر داشته باشند، با دقت ببینند ایشان چه مسائلی را دنبال می‌کند، با احمدی‌نژاد در ترکیه به دنبال چه هستند و چرا حاضر شدند با یک تجزیه‌طلب گفتگو کنند؟!
تعداد بازدید : 60
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه مستقل
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
0
0
سایت شعارسال ماشالله به شما وطن پرست ها که مقابل صحبت های احمدی نژاد سکوت نکردین.. معلومه سر سفره پدرومادرتون بزرگ شدین... . جالبه که میگه جمعیت میلیونی ایرانشهری تو ایران عددی نیستن ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین