پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۲۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
پنتاگون اعلام کرد وزارت خارجه آمریکا فروش رادار‌های دفاع هوایی و هواپیما‌های سی-۱۳۰ سوپر هرکولس به مصر را -به ارزش مجموع بیش از ۲.۵ میلیارد دلار- تایید کرده است.

شعار سال: وزارت خارجه آمریکا فروش سلاح به حکومت مصر را تائید کرد.
 
 پنتاگون اعلام کرد وزارت خارجه آمریکا فروش رادارهای دفاع هوایی و هواپیماهای سی-۱۳۰ سوپر هرکولس به مصر را -به ارزش مجموع بیش از ۲.۵ میلیارد دلار- تایید کرده است.
 
پنتاگون اعلام کرد فروش ۱۲ هواپیمای سوپرهرکولس به مبلغ ۲.۲ میلیارد دلار شامل تجهیزات پشتیبانی، قطعات یدکی و پشتیبانی فنی می شود. شرکت لاکهید مارتین پیمانکار اصلی این هواپیماها است.
 
دولت مصر همچنین به دنبال خرید سه دستگاه یدکی رادار زمینی SPS-48، موتور ژنراتور، آموزش و تجهیزات مربوطه است.
 
گفتنی است تائید وزارت خارجه آمریکا مبنی بر فروش سلاح به مصر یکی از مراحل فروش است و هنوز قراردادی میان آمریکا و مصر امضا نشده است. آمریکا همواره به بالا بودن دست اسراییل در همه زمینه‌های نظامی و سیاسی در منطقه مقید است و اجازه نمی‌دهد کشورهای متحدش در خاورمیانه همپای اسراییل، سلاح یا امکانات داشته باشند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا  ، تاریخ انتشار:  6بهمن1400، کدخبر: 1305428، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین