پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۷۱۶۷۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
با ورودش ادعا‌ها داشت. چند جلسه نشستیم و جهت دادیم، اما مرغ یک پا داشت و سردار تازه وارد متاسفانه کم تجربه به تعاون سودای حماسه آفرینی. می‌خواست شمشیر به قلب کوه فرو کند و طرحی نو دراندازد. غافل از اینکه این راه بلد خودش را می‌خواهد و حرف شنوی می‌طلبد. چند سال گذشت، بشکلی مستند و به روز ماه می‌خواهیم حرف بزنیم و در آخر بپرسیم که کبیری جوان، چه دستاوردی برای بخش تعاون داشته است؟ قصد تکفیر و تخریب نداریم، اما شما قضاوت کنید که آیا مرحله به مرحله نقد شده است یا خیر؟ با این نوع رفتار احتمالا خیره سرانه، چه بر سر خود، بخش تعاون و تعاونی‌ها آورد؟ اگر شیعه علی هستی (که هستی)، مگر بهتر از تو وجود نداشت که ترک پست کنی؟ نکته قابل عبرت اینکه، اگر بی تفاوتی باب شود، داستان کبیری و کبیری‌ها بشکل مکرر در دولت‌های آتی تکرار خواهد شد و آنچه که نابود می‌شود، منابع ملی است.
 شعار سال: باید از تاریخ درس گرفت. ملتی که توان درس آموزی از تاریخ را نداشته باشد، مسلما محکوم به فناست. عملکرد برادر عزیزمان جناب آقای محمد کبیری معاون سابق وزیر در امور تعاون را به بوته نقد گذاشته ایم و قضاوت را هم به شما واگذار می‌کنیم. اگر انتصابات درست صورت نگیرد، برنامه وجود نداشته یا کم اهمیت پنداشته شود و اگر فسادستیزی و مطالبه گری در کار نباشد، این نوع حکایت‌ها، محکوم به تکرار است. محمد کبیری معاون سابق امور تعاون وزارت تعاون ادعای حرکت از کمی‌گرایی به توسعه کیفی در دو سال اخیر را داشت. مدعی بود که توسعه شفافیت، دولت الکترونیک و توسعه نوآوری محور کار‌ها بوده است؟ آیا نباید از ایشان پرسید که از کدام کیفی گرایی صحبت می‌شود؟ آیا نباید از ایشان پرسید که جبر فناوری ایشان را به این سمت (ادعای شفافیت، دولت الکترونیک و ...) سوق داده یا کم توانی در ساماندهی اقتصاد بخش تعاون؟ آیا وقت آن نرسیده که پرسیده شود، عاقبت حرکت بخش تعاون با فرماندهی ایشان به کدام کجا ختم شد؟
 
محمدکبیری از کدام کیفی گرایی در بخش تعاون حرف می‌زند؟
محمد کبیری معاون امور تعاون وزارت تعاون ادعای حرکت از کمی‌گرایی به توسعه کیفی در دو سال اخیر دارد. مدعی است که توسعه شفافیت، دولت الکترونیک و توسعه نوآوری محور کار‌ها بوده است؟ آیا نباید از ایشان پرسید که از کدام کیفی گرایی صحبت می‌شود؟ آیا نباید از ایشان پرسید که جبر فناوری ایشان را به این سمت (ادعای شفافیت، دولت الکترونیک و ...) سوق داده یا کم توانی در ساماندهی اقتصاد بخش تعاون؟ آیا وقت آن نرسیده که پرسیده شود، عاقبت حرکت بخش تعاون با همین فرمان به کدام کجا و ناکجا آباد است؟ آیا از ماه‌های اول انتصاب هشدار نداده بودیم؟ خدمت عزیزان مان در نهاد‌های نظارتی عرض می‌کنیم که آیا اطلاع کافی از پیامد‌های حرکت با همین فرمان در بخش تعاون دارند؟ اصل خبر و توضیحات آقای کبیری برای قضاوت تعاون گران و فعالان بخش تعاون، منعکس شده است.
 
 
اعلام امیدواری کبیری برای ایجاد شورای عالی تعاون در مراسم انتخاب تعاونی‌های برتر
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نیاز داریم شورای عالی تعاون داشته باشیم؛ امیدواریم این شورا ایجاد شود تا قوانین بخش تعاون اصلاح و اجرا شود.
 
معاونت تعاون وزارت کار، یک سامانه را چند بار افتتاح می‌کند؟
با روی کار آمدن کبیری بعنوان معاون وزیر کم تجربه در بدو ورودشان هشدار‌های مکرر دادیم. انتصابی صد درصد سیاسی که دود آن بعد از چند سال به چشم بخش تعاون رفته و خرج آن از جیب ملت تامین شده است. ایشان در خصوص برنامه‌های هفته تعاون توضیحاتی داده اند که جای، اما و اگر دارد. نامبرده گزارشی درباره اتصال سامانه جامع بخش تعاون به سامانه ثبت شرکت‌ها و کاهش زمان ثبت تعاونی‌ها از بیش از هفتاد روز به ۷ روز ارایه نموده که بنظر برای بار چندم است که از آن خرج می‌شود. چقدر کشور باید چوب انتصابات نادرست را بخورد؟ چرا سازمان بازرسی کل کشور در زمان انتصاب ایشان ورود نکرد؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم.
 
شستا به نامه توکلی جواب داد یا خود را محکوم کرد؟
اینکه بگویید محمد کبیری معاون وزیر تعاون است یا نام صحیح فلانی چیست، دردی را دوا نمی‌کند. لطفا بگوئید مثلا آقای محمد کبیری از شما پول گرفته است یا خیر؟ به چه منظوری و چرا به این مبلغ؟
 
آن‌ها خیلی کار‌ها کرده اند، تو برای بخش تعاون چه کرده‌ای آقای کبیری؟
بافتن و تاباندن یک مشت شعار و برنامه کم اثر شده است عملکرد قابل ارایه بخش تعاون؟ جوانی جویای نام و متاسفانه کم تجربه بنا بر ارتباطاتی ویژه می‌شود معاون وزیر تعاون و صد البته سکوت ملاحظه دار رسانه‌هایی امثال ما. نتیجه می‌شود گذشت چند سال عمر و درجا زدن‌ها یا حرکت لاک پشتی بخش تعاون. با خودت و با بخش تعاون چه کردی آقای کبیری؟
 
آقای کبیری، تو به تعاونت برس، مابقی پیشکش
واقعا در این چند سال در بخش تعاون چه کردی؟ چه کارنامه قابل دفاعی داری؟ بنا بر ملاحظاتی سر به سرت نگذاشتیم. آنقدر سوژه رسانه‌ای داشته و داری که حداکثر سه ماهه می‌شود پرونده‌ها بست. اما هم خودت می‌دانی و هم ما که متاسفانه مصلحت اجازه ورود موثر نداده و نمی‌دهد. توصیه دوستانه می‌کنیم که به کار خودت برسی بهتر است. این چند ماهه را هم به سلامتی به اتمام برسان تا بعد.
 
رونمایی از نسخه آزمایشی شبکه تجاری کشاورزی ایران
شبکه اگرینیتو برای ایجاد پلتفرم خرید و فروش محصولات و خدمات و نهاده‌های کشاورزی با هدف حذف واسطه‌ها و تسهیل خرید و فروش بدون واسطه با حضور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد.
 
تا تعبیر از اتاق شیشه‌ای تعاون چه باشد؟
کبیری، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدعی راه اندازی اندیشکده تعاون بعد از ده‌ها بار شکست شده؟ مدعی تبدیل بخش تعاون به اتاق شیشه‌ای بواسطه راه اندازی سامانه جامع هوشمند شده است؟ و... بعید است حتی کسی که از ماهیت درونی این بخش اطلاع کمی هم داشته باشد، تصورات افلاطونی و تبلیغاتی ترسیم شده توسط این معاون وزیر جوان را باور کند. هرچند نباید منکر ارزشمندی کار‌های انجام شده گردید، اما من باب تذکر، خدمت معاون محترم وزیر عرض می‌شود که حوزه تعاون بیش از تبلیغات، نیازمند اقدام و عمل بوده و بزرگ نمایی‌های صورت گرفته عمری کمتر از یک سال خواهند داشت. این شما و این تجربه و زمان.
 
پس از ۲۶ بار شکست اندیشکده تعاون افتتاح شد
محمد کبیری گفت: برای افتتاح اندیشکده تعاون و مرکز نوآوری توسعه تعاون ۲۶ بار شکست خوردیم، اما باز تلاش کردیم تا اینکه بالاخره موفق شدیم.
 
مورچه تعاون، کله پاچه فساد و توضیحات معاون وزیر
واقعا معاون محترم وزیر در امور تعاون فکر می‌کنند که تسهیل در ثبت تعاونی‌ها و برگزاری الکترونیک مجامع، عامل پایان انحرافات و امضا‌های طلایی و برچیده شدن تخلفات است؟ لطفا در خصوص فعالیت تعاونی‌های خاص با تاکید بر تعاونی‌های اعتباری و تعاونی‌های بزرگ فراگیر ملی و استانی و برخی از تعاونی‌های فعال در حوزه‌های معدنی، واسطه گری در تامین مالی تعاونی‌ها از طریق بانک‌ها و صندوق‌های ضمانت و مواردی از این جنس صحبت کنید. راستی چه خبر از سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد کشور؟
 
اعضای ستاد انتخاباتی روحانی در شستا به کار گرفته شدند+ اسناد
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: خبر‌هایی به دست ما رسیده مبنی بر اینکه اعضای ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در هیئت مدیره شرکت‌های زیر مجموعه شستا به کار گرفته شده‌اند.
 
فراهم کردن خط اعتباری ۲۰۰ میلیاردی برای تعاونی توان یابان
کبیری گفت: از محل تفاهم نامه‌ای که با صندوق کارآفرینی امید داشتیم یک خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومانی با نرخ ترجیحی بین ۸ تا ۱۲ درصد در اختیار تعاونی توان یابان قرار می‌گیرد.
 
آقای کبیری بفرمایند تعاونی‌ها چطور سیل نقدینگی را مهار می‌کنند، چرا تاکنون نکردند؟
اینکه بخش تعاون بخش ضروری در اقتصاد بود که متاسفانه در حد خود رشد نکرده و خود را نشان نداده، یک بحث است و اینکه مدعی مهار سیل نقدینگی توسط این بخش شویم، یک بحث دیگر. آقای کبیری، لطفا توضیح دهند که با چه شیوه و مکانیزمی، تعاونی‌ها سیل نقدینگی در کشور را مهار می‌کنند و چرا تاکنون موفق نبوده اند؟
 
کبیری و ادعائی عجیب در تحویل ۸۴۰ هزار مسکن مهر در دولت روحانی؟
معاون وزیر جوان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدعی شده است که ۷۷ درصد پیشرفت کار ۸۴۰ هزار مسکن مهر تحویلی به مردم، در دولت آقای روحانی بوده است؟ باید از ایشان پرسید که این آمار را از کجا آورده اند؟ حتما ناشی از عملکرد آقای آخوندی در خواباندن طرح مسکن مهر حاصل شده یا تعاونی‌های مسکنی که عموما وظیفه قرارداد بستن با پیمانکاران و جمع آوری پول از اعضا را دارند؟ توصیه می‌کنیم، معاون وزیر جوان از خودش و عملکرد‌های مجموعه تحت مدیریت خود، آمار‌های واقعی و بدون حاشیه ارایه دهند. برای قضاوت بهتر، شما را به خواندن خبر، دعوت می‌کنیم.
 
افتتاح مرکز ملی نوآوری و توسعه تعاون ایران تا یک ماه آینده
معاون امور تعاون وزارت کار از افتتاح مرکز ملی نوآوری و توسعه تعاون ایران تا یک ماه آینده در کشور خبر داد.
 
پنجره معاونت تعاون وزارت کار، راهی به بهشت!
بعد از انتشار تصاویر و کلیپی از اقدام به خودکشی یک فرد از طبقات بالای ساختمان معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در چند روز پیش، شاهد انتشار اخبار توضیحی در خصوص این اقدام و ناجی نشان دادن آقای مهندس کبیری جوان در نقش مامور بهشت هستیم. سوپرمنی که با چند تلفن، تمام مشکلات یک کارگر کارخانه دار مقروض را حل نمود. ضمن تشکر از اقدام انسانی آقای کبیری، توصیه می‌کنیم که به مشکلات تعاونی‌ها بیشتر توجه کنند. حال بخش تعاون اصلا خوب نیست برادر. برای اینکه سوء تعبیر بوجود نیاید، حدود دو سال سکوت کردیم، اما فکر می‌کنیم دیگر وقت پاسخگویی و پاسخ طلبی، فرا رسیده باشد. برایتان آرزوی همه خوبی‌ها را داریم.
 
تاسیس ۱۲ مرکز نوآوری تعاونی در کشور تا پایان سال ۹۸
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تاسیس ۱۲ مرکز نوآوری تعاونی در کشور تا پایان سال ۹۸ خبر داد.
 
کبیری: اقتصاد تعاونی راهگشای مبارزه با تحریم‌هاست
معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اقتصاد تعاونی راهگشای مناسبی برای مبارزه با تحریم‌هاست و باید از این ظرفیت عظیم حداکثر بهره را ببریم. «محمد کبیری» امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد مشترک تعاون که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در طبقه دهم ساختمان معاونت تعاون برگزار شد، افزود: امروز نیازمند همراهی تمامی نهاد‌های دولتی و غیردولتی برای تقویت بخش تعاون در کشور هستیم. «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت: باید در گام نخست کارگروهی مشترک از معاونت تعاون و اتاق تعاون ایران به منظور بررسی روند اجرایی شدن سند توسعه بخش تعاون و نیز بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب تشکیل شود.
 
تعاونی‌ها درگیر خط قرمز‌های غیررسمی
۱۰۰ هزار تعاونی در ایران فعالیت دارند و ۵۰ میلیون ایرانی عضو تعاونی‌ها هستند، اما سهم این بخش در تولید ناخالص داخلی چیزی حدود پنج درصد است.
 
مراکز نوآوری برای حمایت از اشتغال جوانان تاسیس خواهد شد
نشست مشترک معاونت امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پیرامون مبحث بهره‌برداری از ظرفیت تعاونی‌ها برای موضوع اشتغال جوانان و ایجاد مراکز رشد خلاقانه جوانان برگزار شد.
 
افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های بخش تعاون کشور در مجلس
نمایشگاه دستاورد‌های بخش تعاون کشور با حضور محمد کبیری، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسعود پزشکیان نایب رئیس و عبدالرضا عزیزی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.
 
طرح جدید «تعاون-اشتغال- بازار» به سازمان برنامه رفت
معاون وزیر تعاون، با اشاره به اینکه طرح جدید تعاون- اشتغال - بازار به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده شده است، گفت:ما منتظریم حداکثر تا هفته تعاون در شهریورماه این طرح تعیین تکلیف شود.
 
پیشنهاد جدید برای تاسیس بانک تعاونی سهامی عام
معاون وزیر تعاون از پیشنهاد جدید برای تاسیس بانک تعاونی سهامی عام خبر داد و گفت: در حال حاضر مذاکرات در قالب نظارت هوشمند برای ایجاد تعاونی‌های اعتبار روستایی در حال انجام است.
 
شرکت‌های شستا به تعاونی‌ها واگذار می‌شود
معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهمترین تفاهمی که در خصوص واگذاری به تعاونی‌ها داشتیم واگذاری شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) به تعاونی‌ها است.
 
ورود تعاونی‌ها برای کمک به توزیع بهتر کالا‌های اساسی و تنظیم بازار
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ورود تعاونی‌ها برای کمک به توزیع بهتر کالا‌های اساسی و تنظیم بازار خبر داد.
 
نشانه‌های شکست خصوصی‌سازی فوتبال
واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش‌خصوصی درحالی مجددا به جریان افتاده که شیوه فروش آن‌ها محل اختلاف دولت و مجلس شده است. چند سال پیش خصوصی‌سازی این دو باشگاه با شکست همراه شد که همین حالا هم خیلی‌ها نسبت به این موضوع بدبین هستند و فکر می‌کنند با وجود مشکلات متعددی که در مسیر این واگذاری وجود دارد خصوصی‌سازی این نوبت آن‌ها نیز با شکست روبه‌رو خواهد شد. در این میان اختلاف‌نظر‌های دولت و مجلس برای چگونگی این واگذاری نیز روی نگاه‌ها به موفقیت این اقدام تاثیر منفی گذاشته است.
 
خبرخوش برای تعاونی‌های مرزنشین/معاف از تعرفه صادرات کالا‌های مصرفی
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تصویب معافیت ١٠٠ درصدی تعرفه صادرات کالا‌های مصرفی و معافیت ٥٠ درصدی تعرفه صادرات محصولات خانگی تعاونی‌های مرزنشین در صورت موافقت هیئت دولت خبر داد.
 
مراسم تودیع و معارفه معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
مراسم تودیع و معارفه معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (۲۰ آذر)، با حضور دکتر محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی، برگزار شد.
 
ما هیچ، ما نگاه ، شما درباره عملکرد حدودا سه سال آقای محمدجعفر کبیری در بخش تعاون قضاوت کنید.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
0
1
شنیده ها می گه که محمد کبیری معاون تعاون وزارت کار ،محمد حسین رزاقی مدیر عامل ایرانول و نفت سپاهان،حسین نیکخواه مدیر عامل نفت پاسارگادو مارگارین ۳ یار غاری بودند که با لیدری کبیری حلقه ۳ نفره دوستی و مدیریتی با چندین زیر مجموعه در دولت تدبیر و امید درست کرده بودند. یک بررسی بفرمائید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
طرلف گندش رو زده رفته ، حالا دارید مثلا ازش می نویسید. باید وقتی سر کار بود پیاده اش می کردید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
چه شد پس دولت الکترونیک، شفافیت، نوآوری، حمایت هدفمند تعاونی‌ها، توانمندسازی تعاونی‌ها، تقویت نهادهای مالی مرتبط با تعاون، توسعه پایدار در این حوزه و مناسبات و تعاملات بین المللی و .... . این پسره رو باید به دیوان کشید و رب و ربش رو جلوش آورد. مگه خیانت به چی می گن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
محمد کبیری از آقازاده‌هایی است که در بهار ۹۶ ریاست بخش جوانان ستاد انتخاباتی روحانی را بر عهده داشت. ریاست ستاد بر عهده‌ی محمد شریعتمداری بود. شریعتمداری از مرداد ۹۶ تا مهر ۹۷ وزیر صمت بود. کبیری در این مدت مشاور شریعتمداری در وزارت صمت و نیز عضو هیات مدیره‌ی سازمان منطقه آزاد کیش شد.
شریعتمداری از آبان ۹۷ تاکنون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. کبیری ۳۰ ساله در همان زمان توسط شریعتمداری به معاونت وزارت کار منصوب شد؛ انتصابی بدون یک روز سابقه، تجربه و تخصص که در همان زمان انتقادهایی به آن شد. در آن مقطع، یک هفته پس از این اتتصاب و افشاگری انصاف نیوز درباره‌ی آقازادگی او، پدرش که پیشتر معاون وزیر کشاورزی و رییس نظام مهندسی کشاورزی بود، کنار گذاشته شد اما معاونت کبیری پسر ادامه پیدا کرد.
مدیر پایگاه

سلام 
نیاز به بررسی بیشتر دارد

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
انصاف نیوز افشاگری جالبی از ایشون کرده :
فردی به اسم علی حسنلو گویا با محمد کبیری شریک بود. از خردادماه سال ۹۴ «موسسه‌ی شبکه ایده نشان نو» را تأسیس کرده‌اند که موضوعش تهیه‌ فیلم، برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش و نمایشگاه، مدیریت پروژه، تولید محصولات فرهنگی و انتشارات است. با این نسبت شراکت: محمد کبیری ۴۰ درصد، احسان کبیری (احتمالاً برادر یا فامیل او) ۲۰ درصد، علی حسنلو ۲۰ درصد و شخصی دیگر به نام محمدعلی رفیعی ۲۰ درصد.

طبق آگهی اداره ثبت در روزنامه‌ی رسمی، در اولین دوره یعنی از سال ۹۴، محمد کبیری رییس هیات مدیره، حسنلو نایب رییس هیات مدیره و رفیعی مدیرعامل بوده‌اند. از آبان ماه ۹۷، حسنلو مدیرعامل می‌شود،
محمد کبیری همچنان رییس هیات مدیره و رفیعی عضو هیات مدیره می‌ماند. از ۳۱ فروردین ۹۹ حسنلو مانند قبل مدیرعامل می‌ماند، رفیعی رییس هیات مدیره می‌شود و احسان کبیری به عضویت هیات مدیره درمیاید. یعنی از این تاریخ دیگر کبیری در هیات مدیره نیست و تنها سهامدار شرکت است.

در صورتی که آقای کبیری کارمند رسمی دولت باشد این سوال پیش می‌آید که چگونه همزمان در دو سال اخیر رییس هیات مدیره‌ی این شرکت بوده است؟

بررسی بفرمایید ببینید این اطلاعات انصاف نیوز چقدر درسته ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
1
0
چرا خبر مربوط به سربازی ایشون رو نمی ذارید؟

چرا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
0
1
چه کرد؟ بخش تعاون رو بدلیل بی تجربه گی داغون کرد. بروید از چهار درصد تحقیق کنید. از قراردادها با جهاد دانشگاهی . فقط همان جهاد دانشگاهی کافی است. بروید از خود کارکنان در مورد ایشان بپرسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
یک تفاهم نامه همکاری مشترک میان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ( مرتضی بانک) و معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ( محمد کبیری) با هدف ارتقاء سطح مشارکت عمومی در توسعه اقتصادی و اجتماعی بخش تعاون در مناطق آزاد کشور در خرداد 1399 امضا شده بود.
بپرسید به کجا رسید؟ این جوان بی تجربه فقط وقت تعاون رو گرفت و منافع ملی رو داغون کرد. تا کی باید هزینه حور اینجور افراد رو بدیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین