پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، بیمارستان ولایت مشهد مقدس به عنوان اولین بیمارستان تمام الکترونیک کشور در بخش فرایند‌ها که از محل مصوبات سفر استانی مقام معظم رهبری ساخته شده با حضور وزیر بهداشت، افتتاح شد.

شعار سال:   این بیمارستان با ظرفیت ۲۲۰ تخت در زمینی با زیربنای ۲۳ هزار متر مربع به عنوان مرکز تروما و خدمات جراحی عروق در ۵ طبقه ساخته شده است.
 
بیمارستان ولایت (امداد و نجات جنوب) با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بیمارستان‌های امداد و نجات در مبادی ورودی شهر مشهد به منظور خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، راه اندازی شده و شامل ۶ بخش بستری، ۸ اتاق عمل، ۴ بخش مراقبت‌های ویژه، واحدهای پارکلینیکی و اورژانس است.
 
عملیات ساخت این مرکز از سال ۱۳۸۸ با پیش بینی اولیه ۱۰۰ تخت آغاز اما در سال ۱۳۹۰ با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد، متوقف شده بود و تکمیل آن از سال ۱۳۹۸ در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفت.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:14 بهمن1400، کدخبر: 1191648، www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین