پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازگشایی سد زاینده‌رود با هماهنگی مسئولان این استان صورت نگرفته است، گفت: این بازگشایی یک تصمیم یکطرفه و غلط بوده است، مسئولان صدای تانکر‌های آبرسانی به شهرکرد را بشنوند.
شعار سال: احمد راستینه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بازگشایی سد زاینده‌رود در شرایط فعلی، اظهار کرد: این بازگشایی یک تصمیم غلط بود، این گلایه به وزارت نیرو انعکاس داده شده است و قطعا تذکرات لازم را به وزیر نیرو خواهیم داد، حقوق مردم این استان به‌صورت ویژه توسط مسئولان پیگیری می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم استان نگرانی از بابت کمبود آب نداشته باشند، ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای پروژه آبرسانی بن به بروجن تخصیص پیدا کرده است، با تکمیل این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ مشکل تنش آبی در این استان حل و کام مردم شیرین خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی سد زاینده‌رود با هماهنگی مسئولان چهارمحال و بختیاری صورت نگرفته است، تاکید کرد: این بازگشایی یک تصمیم یکطرفه و غلط بوده است، قطعا این موضوع از طریق مجلس شورای اسلامی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

راستینه تصریح کرد: امیدواریم مسئولان صدای تانکرهایی که در حال آبرسانی به مردم شهرکرد هستند را بشنوند، مردم به‌علت تنش آبی با قطعی و کمبود آب مواجه شده‌اند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۴بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:1400111411002، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین