پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۱۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت شرکت در آزمون استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰ تا روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه جاری تمدید شد.
شعار سال: بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دیوان محاسبات کشور در نظر دارد نیروی انسانی متخصص مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام کند، بر این اساس متقاضیان تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۶ بهمن می‌توانستند در این آزمون ثبت نام کنند که به دلیل اضافه شدن ردیف (۶) به دفترچه این مهلت تا روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه تمدید شد.

متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۹۰۰ هزار ریال نسبت به دریافت سریال ثبت‌نامی اقدام و سپس با مراجعه به بخش مربوطه در آزمون ثبت نام کنند.

باتوجه به اصلاحیه اعلام شده، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه، ۱۶ اسفند برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون نیز در روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان به صورت غیرمتمرکز و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

صدور کارت شرکت در استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰ به منزله تائید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و مدارک متقاضیان پس از اعلام قبولی اولیه در آزمون، توسط دیوان محاسبات کشور بررسی خواهد شد.

کارنامه آزمون استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور در سال ۱۴۰۰ و فهرست پذیرفته شدگان در آزمون (سه برابر ظرفیت نهایی پذیرفته شده) تا ۴۰ روز پس از برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد. پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت پس از تطبیق مدارک و تکمیل پرونده، طی برنامه زمانی وارد فرآیند مصاحبه تخصصی خواهند شد.

افرادی که کارمند شاغل سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی هستند، می‌بایست پس از پذیرفته شدن حداکثر تا یک ماه نسبت به ارائه استعفانامه خود به دیوان محاسبات کشور اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فرآیند استخدامی حذف می‌شوند.

چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی برای دیوان محاسبات کشور محرز شود متقاضی اقدام به ارائه اطلاعات خلاف واقع کرده، استخدام فرد باطل شده و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت. پس از پذیرفته شدن و نهایی شدن مراحل استخدام، انتقال از استان محل قبولی به استان‌های دیگر به مدت ۵ سال امکان پذیر نیست.

در هر یک از رشته‌های شغلی امتحانی (مشخص شده در جدول شماره ۱ اطلاعیه‌ای که در روز ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار گرفت) صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع می‌توانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته‌ها یا گرایش ها، مدارک معادل یا مقطع تحصیلی بالاتر یا پایین‌تر امکان پذیر نیست.

قبولی در آزمون کتبی به هیچ وجه به منزله بکارگیری قطعی نیست، بلکه قبولی نهایی پس از کسب حد نصاب نمره و پذیرش در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، گزینش و انجام مراحل بعدی شامل معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح است. لازم به تاکید است گزینش نهایی از بین متقاضیان واجد شرایط انجام خواهد گرفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۶ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۱۱۱۶۱۲۰۴۳/www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین