پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
قائم مقام وزیر نیرو گفت: شهر مهران باید به صورت تغذیه از بخش‌های مختلف و از مسیرهای مختلف برق دریافت کند.
شعارسال: ستار محمودی ظهر امروز در نشست بررسی زیرساخت‌های شهر مرزی مهران اظهار داشت: مشکلات و زیرساخت‌های شهرستان مهران در ایام اربعین در حوزه آب و برق در نشستی بررسی شد.

قائم مقام وزیر نیرو گفت: در این نشست در خصوص تامین، انتقال و توزیع به موقع آب شهر مهران بحث و تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکلات و زیرساخت‌های شهر مهران در حوزه آب و برق مرتفع خواهد شد.

این مسؤول اضافه کرد: برنامه‌ای پیش‌بینی شده و مهندس مشاوری را انتخاب کرده که میزان نیاز آب این جمعیت و زیرساخت‌های مورد نیاز برآورد شود، چون منطقه مهران یک منطقه گرم و نیازمند برق مطمئنی است که به گونه‌ای مناسب در دسترس باشد.

محمودی تصریح کرد: باید شهر مهران به صورت تغذیه از بخش‌های مختلف و از مسیرهای مختلف برق دریافت کند و مولدهایی در داخل خود استان باشد که بخشی از برق در داخل استان تامین شود.

قائم مقام وزیر نیرو گفت: در این رابطه نیز بحث شده و قرار است جلسه‌ ویژه در این رابطه تصمیم‌سازی شود.

وی ادامه داد: اختصاص اعتبار لازم برای تامین آب شرب شهرها و روستاها، بررسی سهم آب‌های روستایی، پیگیری مطالبات خسارات سیل سال گذشته و ... از موضوعات دیگری بود که در این نشست طرح شد.

این مسؤول اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های شهرستان مهران، پرداخت مطالبات شرکت‌های آب و برق و توسعه آموزش‌های لازم در بین نیروهای انسانی این دو حوزه از مصوبات این نشست بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 آبان 1395، کدخبر: 13950827000898، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین