پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
طرح استخراج آب‌های ژرف که به عنوان تجربه‌ای شکست خورده در کشور‌هایی مانند عربستان و لیبی از آن یاد می‌شود در حال حاضر توسط وزارت نیرو برای حل مشکل کم‌آبی در مناطق مختلف کشور در دستور کار قرار گرفته است.

شعار سال:طرح استخراج آب‌های ژرف که به عنوان تجربه‌ای شکست خورده در کشورهایی مانند عربستان و لیبی از آن یاد می‌شود در حال حاضر توسط وزارت نیرو برای حل مشکل کم‌آبی در مناطق مختلف کشور در دستور کار قرار گرفته است.
 
تقریبا هیچ کارشناس مستقلی هم از اجرای چنین طرحی در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان حمایت نکرده و این تصمیم دولت را به باد انتقاد گرفته است.
 
اسماعیل کهرم، بوم شناس برجسته ایرانی هم  این دست اقدامات دولت را زمینه‌ساز فرونشست شدید زمین در مناطق مورد بحث دانسته و آن را به مثابه دستبردی به آیندگان تلقی کرد.

تعداد بازدید : 29



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار:  25بهمن1400، کدخبر: 611123، www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین