پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
شهرک‌های صنعتی را با چه رویکردی ساختیم، به کجا رسیده است؟ عملا تبدیل به فضای باند بازی و رانت شده و ناکارآمدی قوانین و ضعف نظارتی، فضا را برای جولان مافیا و دلال‌ها و فساد مدیریتی مستعد کرده است. وزارت صمت چه پاسخی به این حجم نکبت دارد؟ توسعه و تعالی پیشکش، وظایف روزمره خودتان را درست انجام بدهید. طرح تحقیق و تفحص مجلس کجاست؟ سازمان بازرسی چه اقدامی کرده و می‌کند؟ بازرسی وزارت صمت کی می‌خواهد از چرت بلند شود؟ لالایی نمی‌خوانیم، مطالبه می‌کنیم. شنیدن داستان الکترو موتور و شهرک صنعتی گلپایگان، تقدیم به عزیزان دلال، رانت خوار، اهمال کار و مفسد.
شعار سال: تولید کننده الکترو موتور در کشور مدعی تامین نیاز ۱۵ درصدی و حرکت به سمت کاهش ارزبری است. اما ناهماهنگی چند مدیر ریز و درشت، راه را بسته و عدم حمایت ها، تنور گرم افتخار به تولید را بتدریج به سمت سرد کردن می‌برد.

عزیزان شهرک صنعتی استان اصفهان، تمایل به پاپیچ شدن رسانه‌های کشور با خودشان را دارند؟ تمایل به دادگاه و پاسگاه رفتن ناشی از افزایش نظارت سازمان‌های نظارتی را دارند؟ اگر نه، بسم الله. کار تولید را راه بیندازید و حمایت موثر و غیر شعاری کنید.
 
تعداد بازدید : 14

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین