پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: طی تفاهم نامه‌ای با شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری اردبیل، دو پست برق در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اجرا می‌شود.
شعار سال: محمد اهلی در حاشیه نشست مشترک با مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، گفت: این دو پست برق در شهرک صنعتی اردبیل۲ و ناحیه صنعتی پارس آباد اجرا می‌شود که با احداث آن، مشکل برق واحد‌های تولیدی این دو شهرک برای سالیان متوالی مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این تفاهم نامه که از مصوبات سفر پرخیر و برکت ریاست جمهوری به استان اردبیل است، پست ۶۳ کیلوولت در شهرک صنعتی اردبیل۲ و پست ۱۳۲ کیلوولت در ناحیه صنعتی پارس آباد اجرا و عملیاتی می‌شود.

اهلی تصریح کرد: خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، مصوبات بسیار ارزشمندی برای توسعه زیرساخت‌های استان در نظر گرفته شد که تامین برق مورد نیاز واحد‌های تولیدی از جمله این مصوبات بود.

وی با بیان اینکه، مجموع هزینه کرد برای این دو پست برق بیش از ۳۲۰۰ میلیارد ریال خواهد بود، خاطر نشان کرد: با اجرای این پست ها، ظرفیت برق رسانی به این دو شهرک را تا ۷۵ مگاوات افزایش خواهد داد که به طور حتم با بهره برداری از آن، شاهد افزایش سرمایه گذاری و اشتغال در استان اردبیل خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی را از اولویت‌های مهم و اساسی برشمرد و افزود: تلاش می‌کنیم با همراهی سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمت رسان، به این هدف مهم دست پیدا کنیم و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به افزایش تولید و اشتغال استفاده خواهیم کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوز، تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر: www.gostaresh.news /۲۴۳۰۷۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین