پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
در هفته ای که گذشت، سپهر سیاسی ایران همچون هفته های گذشته خالی از حواشی و اخبار داغ نبود.

شعارسال: در هفته ای که گذشت، سپهر سیاسی ایران همچون هفته های گذشته خالی از حواشی و اخبار داغ نبود؛ در این بسته خبری توجه شما را به این اتفاقات و اخبار جلب می‌کنیم:

به‌زودی؛ رونمایی از تانک پیشرفته کرار و بالگرد صبا ۲۴۸

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان بازدید از هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش اعلام کرد: بالگرد ملی صبا 248 و تانک پیشرفته بومی کرار در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

دلایل فرزند "دیپلمات ربوده شده" برای اثبات زنده بودن پدرش

سید رائد موسوی فرزند سید محسن موسوی یکی از دیپلمات های ربوده شده در لبنان و دبیر کمیته مردمی پیگیری سرنوشت چهار دیپلمات ربوده شده با تاکید بر این که قطعا آنها زنده هستند، گفت: شواهد زیادی مبنی بر انتقال دیپلمات های ربوده شده به زندان های رژیم صهیونیستی وجود دارد.

شرایط پناهندگان ایرانی کاله برزخی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط پناهندگان کاله برزخی است، تصریح کرد: از وزارت امورخارجه و شخص وزیر درخواست کرده ایم که این موارد را پیگیری و گزارش مربوط به آن را کمیسیون امنیت ملی مجلس ابلاغ کند. 

کلیه بانکها و مؤسسات پولی ملزم به اخذ مجوز شدند

نجفی عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: روز چهارشنبه در کمیسیون تلفیق تصویب شد که کلیه مؤسسات مالی، بانکها و صندوق هایی که در کشور فعالیت مالی و پولی خواهند کرد مکلف هستند بر اساس مجوز و دستورالعمل های بانک مرکزی عمل کنند.

چه کسی درب منزل رحیمی را روی مامور سرشماری قلابی باز کرد؟

برخی از رسانه‌ها به نقل از یک خبرگزاری دولتی نوشتند که یک مأمور سرشماری مدعی شده که در هنگام سرشماری، محمدرضا رحیمی معاون اول دولت دهم در منزل حضور داشته است.

درکشورهای ترکیه، عربستان، عراق، تایلند و چین رقم قابل توجهی زندانی داریم

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه کمیسیون قضایی از طرف مجلس پیگیر وضعیت زندانیان کشورمان در خارج از ایران است، اظهار کرد: از جمله مواردی که ما توانستیم درباره آن اقداماتی را انجام دهیم پیگیری وضعیت زندانیان ایرانی در تایلند و ترکیه بود که اقداماتی موثری را در این راستا انجام داده ایم.

مانده‌ایم که در برابر حجم انبوه تقاضاهای اعزام به سوریه چه کار کنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: ما حقیقتا مانده‌ایم که در برابر حجم انبوه درخواستهای متقاضیان برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سرزمین سوریه چه کار کنیم.

سفیر جدید ایران در سوریه در موعد مقرر معرفی شده است/ شیخ الاسلام محتمل ترین گزینه

محمدرضا رئوف شیبانی که به مدت پنج سال مسئولیت سفارت ایران در سوریه را بر عهده داشت، روز جمعه 30 مهر ماه به تهران بازگشت، در این 25 روز مسئولیت سفارت ایران در این کشور بر عهده کاردار ایران در دمشق بوده است، با توجه به اهمیت سفارت ایران در سوریه انتظار می رفت که قبل از پایان مأموریت سفیر قبلی، سفیر جدید انتخاب و بلافاصله راهی محل مأموریت خود می‌شد تا سفارت ایران حتی برای مدتی کوتاه بی‌سفیر نباشد.

افزایش غیر قانونی قیمتها در قبوض برق ،‌گاز و آب

موسوی لارگانی با بیان اینکه مجلس تنها اجازه افزایش 10 درصد قیمت حامل های انرژی در سال را به دولت داده است گفت: قیمت برق 3مرتبه در سال با افزایش 10 درصدی مواجه بوده است.

فرماندهی جوانان در گردان های موشکی کشور مایه مباهات است

اسماعیل کوثری گفت: این موضوع که فرماندهان گردان های موشکی ما طبق گفته رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افرادی جوان و عمدتا 30 الی 35 ساله هستند مایه مباهات است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 27آبان1395، کدخبر: 244997: www.mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین