پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۳۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
روابط عمومی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز خبر داد و اعلام کرد: این هواپیمای جنگی در داخل سالن ورزشی شهید علیپور واقع در بلوار منجم سقوط کرده است.
شعار سال: علت این سانحه در حال بررسی است و هنوز جزئیات کاملی از این سانحه اعلام نشده است.
عملیات اطفای حریق همچنان ادامه دارد.
 
فوت دو خلبان هواپیما و یک شهروند+ جزئیات خبر

نوروزی، مدیر امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز نیز اعلام کرد: تا این لحظه اطلاع دقیقی از چرایی این حادثه و سلامت خلبان و همچنین تلفات احتمالی حادثه در دست نیست و عملیات همچنان ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه همشهریان عزیز به‌هیچ عنوان به اخبار منابع غیر رسمی توجه نکنند، گفت: به محض اتمام عملیات، اطلاعیه تکمیلی به سمع و نظر همشهریان عزیز خواهد رسید.

هواپیما از نوع آموزشی F۵ بود

محمد باقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی در بازدید از محل حادثه گفت: این هواپیما از نوع آموزشی F۵ حوالی ساعت ۹ صبح در منطقه یکه‌دکان سقوط کرده است.
 
فوت دو خلبان هواپیما و یک شهروند+ جزئیات خبر

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: با توجه به اینکه این حادثه در یک منطقه مسکونی روی داده است، شجاعت و رشادت مثال زدنی خلبان، مانع از برخورد هواپیما به ساختمان‌های مسکونی شد و هواپیما به یک مدرسه که خالی از سکنه بود برخورد کرد.
تعداد بازدید : 5

هنربر با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه یک نفر از همشهریان جان خود را از دست داد و وضعیت خلبانان هواپیما نیز در دست بررسی است، تصریح کرد: عملیات امداد و نجات با حضور همه دستگاه‌های امدادی و نیرو‌های نظامی در حال انجام است و اطفای حریق به طور کامل انجام شده است.

تعداد بازدید : 7
فوت دو خلبان هواپیما و یک شهروند+ جزئیات خبر
تصویر دو خلبان شهید سانحه سقوط جنگنده

سرهنگ دوم صادق فلاحی از استادخلبانان پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز و یکی از خلبانان جوان این پایگاه در سانحه سقوط جنگنده به شهادت رسیدند.
تعداد بازدید : 4
جابجایی لاشه جنگنده سقوط کرده در تبریز
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
روحشون شاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین