پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۴۰۲
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
وزیر آموزش و پرورش در حکمی، حمیدرضا خان محمدی را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد. خان محمدی متولد ۱۳۵۵ دارای مدرک کارشناسی عمران از دانشگاه علم و صنعت و ارشد روانشناسی است. از سوابق او می‌توان به مسئول موسسه جهادی آل یاسین و مدیرعامل موسسه رویش مهر اشاره داشت.

شعار سال:وزیر آموزش و پرورش در حکمی، حمیدرضا خان محمدی را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.
 
 در متن حکم یوسف نوری، آمده است: با توجه به تعهد و تجارب ارزنده و شایستگی جناب عالی و لزوم فعال سازی و راهبری ظرفیت‌های مختلف در حوزه محرومیت زدایی و همچنین فعالیت‌های جهادی در ارتقای سطح تربیت و آموزش به ویژه در مناطق کم برخوردار کشور با اولویت مناطق مرزی و عشایری به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور وزیر منصوب می‌شوید.
 
امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویّات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور محترم، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان‌ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.
 
در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است.
 
انتظار می‌رود که ضمن در نظر قراردادن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش با تشکیل قرارگاه عملیاتی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، در پیگیری موارد ذیل با رویکرد راهبری و نظارت اهتمام داشته باشید.
 
ارتقای عدالت تربیتی در ابعاد کمی همگانی و الزامی و عدالت کیفی با رعایت تفاوت‌های فردی جنسیتی، فرهنگی و جغرافیایی.
 
تسهیل فرایندهای اتصال ظرفیت‌های خارج از آموزش و پرورش در مناطق کم برخوردار.
 
فعال سازی ظرفیت‌های مختلف خیرین، مسئولیت‌های اجتماعی، گروه‌های مردمی و جهادی و نهادهای انقلابی و خدمت رسان.
 
نیاز سنجی و اولویت بندی در تأمین و تخصیص منابع برای ارتقای شاخص‌های عدالت آموزشی در مناطق مرزی و عشایری، روستاها و حاشیه شهرها.
 
استعدادیابی در مناطق کم برخوردار، تولید و اجرای برنامه‌های درسی اختصاصی و ایجاد موقعیت‌های یادگیری.
 
ارتقای کمی و کیفی منابع مختلف آموزشی و تربیتی مناطق کم برخوردار از جمله منابع انسانی و مالی.
 
مدیریت تحقق مطالبات اسناد بالادستی در زمینه عدالت آموزشی.
 
متمرکز سازی منابع مختلف درون و بیرون سازمانی در قرار گاه به منظور رسیدن به اهداف.
 
اولویت بندی و اقدام سریع و به هنگام در تأمین و تخصیص منابع آموزشی و تربیتی و ساخت فضاهای مناسب آموزشی و نیز توزیع متوازن و هدفمند منابع آموزش و پرورش با هدف محرومیت زدایی و توسعه عدالت تربیتی.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 2 اسفند 1400، کدخبر: 5429590، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین