پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها که استان‌های شمالی را فرا گرفته بود، امروز شنبه هم ادامه دارد و دامنه بارش‌ها به استان‌های شمال غرب، جنوبی البرز و شرقی نیز می‌رسد و کاهش دما در نقاط مختلف کشور ملموس خواهد بود
شعار سال:
گزارش‌های هواشناسی نشان می‌دهد بارش‌ها که استان‌های شمالی را فرا گرفته بود، امروز شنبه هم ادامه دارد و دامنه بارش‌ها به استان‌های شمال غرب، جنوبی البرز و شرقی نیز می‌رسد و کاهش دما در نقاط مختلف کشور ملموس خواهد بود. «کبری رفیعی» کارشناس پیش‌بینی سازمان هواشناسی تصریح کرد: کاهش دما در نقاط مختلف کشور طی هفته جاری بین 5 تا 10 درجه خواهد بود. بارش‌ها در نقاط مرتفع نیز به شکل برف خواهد بود ضمن اینکه اوج بارندگی‌ها در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در استان‌های گیلان و مازندران اتفاق می‌افتد.
وی نسبت به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در این استان‌ها هشدار داد و از مسافران خواست رعایت نکات ایمنی را داشته باشند. امروز شنبه احتمال بارش پراکنده در تهران وجود دارد، دمای کمینه تهران دیروز 16 و بیشینه 22 درجه سانتیگراد بود.اما این کاهش دما را زائران حسینی هم در مسیر رفت و برگشت به عراق در استان‌های مرزی، همچنین کربلا و نجف خواهند داشت. امروز و فردا هوا در نجف و کربلا نیمه ابری خواهد بود که دمای نجف بین 12 تا 25 و کربلا بین 11 تا 24 درجه سانتیگراد خواهد بود.
هوای ایلام پایدار است
در همین حال روز گذشته هوای استان ایلام پایدار بود و آسمانی صاف تا قسمتی ابری داشت. «یوسف شیخ الملوکی» مدیرکل هواشناسی استان ایلام تصریح کرد: از امروز شنبه پدیده غالب در استان کاهش دما خواهد بود و انتظار می‌رود طی هفته جاری کاهش 10 درجه‌ای دما را در استان داشته باشیم.
آلودگی خوزستان برطرف شد
ازسوی دیگر «کوروش بهادری» مدیرکل هواشناسی استان خوزستان نیز تصریح کرد: از روز پنجشنبه، با ورود جریان جنوبی به استان خوزستان، «وارونگی دما» در استان بر طرف شده و این جریان کماکان در خوزستان مستقر است. به گفته وی با استقرار جریان جنوبی در استان خوزستان، رطوبت و شرجی افزایش یافته به گونه‌ای که دیروزجمعه رطوبت نسبی در اهواز، آبادان و شادگان 95 درصد بود. بهادری همچنین از کاهش نسبی دما تا روز سه‌شنبه خبر داد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، صفحه 19 ، تاریخ انتشار: شنبه 29 آبان 1395، شماره: 6363.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
خدایا رحمتت را از ما نگیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین