پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نقطه از آسمان کشور رصد و این قرارگاه فراتر از حد جغرافیای ایران اسلامی را تحت نظر دارد.
شعار سال: امیر سرتیپ قاسم فراوان در لنگرود، با اشاره به اینکه قرار گرفتن در زیر سایه پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک عنایت است اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی ست که به ولایت، نبوت و حضرت حق متصل است.

وی با تاکید به اینکه امروز نظام مقدس جمهوری ایران در راس اهمیت و توجه در جهان قرار دارد افزود: سخنان مداوم رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در خصوص ایران نشان از اقتدار و اهمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه کشور جهان سوم از منظر دنیای غرب به هیچ عنوان قابل طرح و اهمیت نیست، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به حدی در صحنه جهانی عظمت و قدرت دارد که دنیای غرب با توجه به در نظر گرفتن این نظام پر قدرت تصمیم گیری می‌کنند.

سرتیب فراوان با اشاره به اینکه سران دنیای غرب یکدیگر را به هم پیمانی با قراردادهای منعقد شده با ایران توصیه می‌کنند، خاطرنشان کرد: این امر نشان گر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این اقتدار از ایستادگی و مقاومت مردم و نیرو های مسلح ایران سرچشمه می‌گیرد.

وی شجاعت، رشادت و شهامت مقام معظم رهبری را رکن اصلی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری، مردم، اعتقادات و ایستادگی نیروهای مسلح، عنصر توانمندی به اسم ایران اسلامی را پدید آورده است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در سنگر علم و دانش هم بر جایگاه رفیعی ایستاده است بیان کرد: تمامی توفیات کسب شده، عظمت و غیرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایت است.

سرتیپ فراوان با ابراز اینکه چتر رحمت ولایت فقیه تمامی منطقه را پوشانده است اعلام کرد: امروز حتی کشور های منطقه از برکت چتر رحمت ولایت فقیه بهره مند هستند.

وی با تاکید بر اینکه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا ایران اسلامی بیش از 3 هزار و 500 نقطه از آسمان کشور را رصد می‌کند خاطرنشان کرد: این قرارگاه فراتر از حد جغرافیای ایران اسلامی را تحت نظر دارد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با ابراز اینکه بسیاری از تجهیزات دفاعی و نظامی کشور امروز ساخته دست جوانان و متخصصان ایران اسلامی است بیان کرد: ایران اسلامی پایه ها و اساس پدافند را بر قدرت و توان ملی گذاشته است.

سرتیپ فراوان توان پدافندی کشور را در شرایط کنونی گسترده عنوان کرد و با بیان اینکه کلیه حرکت ها در منطقه به وسیله پدافند هوایی ایران رصد می‌شود اعلام کرد: امروز دشمن در گوشه گوشه ایران اسلامی به طور ویژه رصد می‌شود.

وی پدافند هوایی را چشم بینای ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: پایگاه های پدافند هوایی در ایران اسلامی بسیار گسترده تر از دوران جنگ تحمیلی است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 29 آبان 1395، کد مطلب: 1243783، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین