پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
واقعا جای تاسف دارد که فهم داستان ساده‌ای مثل حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی برای برخی از مدیران اینقدر پیچیده باشد. چه کسی می‌آید یک اداره دولتی را در یک بنای تاریخی مستقر می‌کند؟ اگر هم چنین شده باشد (به هر دلیل ممکن)، پروتکل‌های حفاظتی برای وارد شدن آسیب کمتر در روند بهره برداری از این خانه تاریخی کدامند؟ آقای ضرغامی، لطفا دستور تخلیه با قید فوریت بدهید. منتظریم.
شعار سال: کاش مدیرکل هم بفهمد استقرار این اداره در یک بنای تاریخیِ فاخر (خبطی بزرگ) است
علیرضا ایزدی (مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان) در سفر خود به کاشان، از اداره میراث فرهنگی این شهر (مستقر! در خانه فاخر و تاریخیِ #بروجردی) بازدید کرد.

کاش اشغال هر دو بخش بیرونی و اندرونی این اثر فاخر با شهرت جهانی با میز! و فایل! و دفتر و دستک! و البته اتاق‌هایی مزین به کولرگازی؟! مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان را هر چه زودتر نسبت به تخلیه یک اداره از یک بنای تاریخیِ راغب کند، چون در همه بلاد دنیا، استقرار یک اداره در یک بنای تاریخی مشهور، یک جوک و شوخی تلخ بیشتر نیست.

آقای علیرضا ایزدی! این استقرارِ مضحکِ مخربِ مجوزدار! و قانونی! را چگونه می‌توان هضم کرد؟
 
 
آقای ضرغامی، میراث فرهنگی کاشان در خانه تاریخی بروجردی؟
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی وقایع اتفاقیه
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین