پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۴۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت کاهش تنش‌های موجود در جهان، تلاش همگانی برای ایجاد تعامل اقتصادی در جهت حفظ منافع ملت‌ها را ضروری دانست.
شعار سال: در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، گزارشی از بررسی وضعیت بازار و قیمت کالا‌ها و مواد غذایی ارائه شد.

در این گزارش با اشاره به ثبات نسبی قیمت اقلام خوراکی در هفته‌های اخیر لزوم استمرار تلاش و همکاری منسجم و نظام‌مند همه دستگاه‌های مسئول برای پایداری بیشتر و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها مورد تاکید اعضا قرار گرفت.

در این گزارش به شرایط ناشی از تحولات اخیر و تاثیر آن بر نرخ کالا‌ها و مواد غذایی در بازار‌های جهانی اشاره و ابعاد آن بررسی شد.

رئیس جمهور به وزارت جهاد کشاورزی ماموریت داد با همکاری سایر دستگاه‌های ذیربط موضوع تامین اقلام غذایی و کالا‌های اساسی و اختصاص ارز لازم برای این بخش‌ها را پیگیری کنند.

در این جلسه مقرر شد تیم اقتصادی دولت ظرفیت‌ها و فرصت‌های تعامل بازرگانی و اقتصادی منطقه‌ای و بین المللی را بررسی و موافقت‌نامه‌های امضا شده با مقامات دیگر کشور‌ها را پیگیری و اجرایی کنند.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت کاهش تنش‌های موجود در جهان، تلاش همگانی برای ایجاد تعامل اقتصادی در جهت حفظ منافع ملت‌ها را ضروری دانست.

همچنین در این جلسه گزارشی از بهبود شاخص‌ها در بازار بورس ارائه شد و دکتر رئیسی تاکید کرد اقدامات منسجم‌تر و جدی‌تری در جهت حفظ منافع و سرمایه‌های مردم در بازار بورس انجام شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۱۲۱۶۱۲۲۶۵، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین