پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
انجمن علمی مطالعات هوش و استعداد ایران به‌منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی و توسعه کیفی نیرو‌های متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های هوش و استعداد فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.

شعار سال:انجمن علمی مطالعات هوش و استعداد ایران پس از تأیید اساسنامه و اخذ مجوز از سوی کمیسیون انجمن های علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیبت مدیره خود را شناخت.
 
بر اساس آرای مأخوذه در انتخابات مجمع عمومی این انجمن که پس از فراخوان عمومی و با حضور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد؛ به ترتیب آرای اخذشده؛ ابوطالب سعادتی شامیر، غلامعلی افروز، خدیجه ابوالمعالی، مرتضی نظری، یاسمین زحمتکش، هادی بهرامی و احمد عابدی به عنوان اعضای هیئت مدیره اصلی انجمن انتخاب شدند.

همچنین رضا کچوئیان جوادی، آیت الله ممیز، صادق نصری و حسین زارع به عنوان اعضای علی البدل، و آقایان محبوب شریعتی به عنوان بازرس اصلی و امین رضا مراتی و محمدرضا غایی مهماندوست به عنوان بازرسان علی البدل انجمن انتخاب شدند.
 
انجمن علمی مطالعات هوش و استعداد ایران به‌منظور گسترش، پيشبرد و ارتقاي علمي و توسعه كيفي نيروهاي متخصص و بهبود بخشيدن به امور آموزشي و پژوهشي در زمينه‌هاي هوش و استعداد فعالیت‌های خود را آغاز می‌نماید.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران  ، تاریخ انتشار:  23  اسفند 1400، کدخبر: ،www.asriran.com،831017

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین