پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
میرسلیم با انتشار توئیتی انتقادی مدعی شده است که عقب ماندگی کشور در قانونمند کردن فضای مجازی به سستی دولت قبل بر می‌گردد. آذری جهرمی نیز در پاسخ بیان نموده است که شما خودتان را وکیل نظرات ملت نمی‌دانید، هرکجا مخالف نظرات شما باشند و شفافیت بخواهند، معاندند و اگر با صیانت مخالفت کنند، منحرفند!
شعار سال: درگیری توئیتی میرسلیم (نماینده مجلس) با آذری جهرمی (وزیر پیشین ارتباطات) بالا گرفته است. میرسلیم، عامل وادادگی در فضای مجازی را دولت قبل می‌داند و آذری جهرمی معتقد است که با طرح صیانت به دنبال سوزاندن سرمایه اجتماعی نظام هستید؛ دست از سرمایه‌سوزی بردارید.
درگیری توئیتی میرسلیم و آذری جهرمی
آنچه که در این بین منطقی بنظر می‌رسد، عدم امکان ساماندهی به فضای مجازی در فاصله تحمیل خود به کشور به واسطه جبر فناوری و آمادگی و آزادی خواهی مردم (در طیفی از آزادی‌های مشروع تا نامشروع و وادادگی) می‌باشد. امکان نداشت که ظرف کمتر از ۸ سال بتوان هم پذیرای فناوری بود و هم آن را سامان داد.
در چنین شرایطی، اعمال طرح‌هایی نظیر طرح صیانت، نه تنها چاره گشای مشکل نیست، بلکه می‌تواند بر پیچیدگی کار هم بیفزاید. درمان این مشکل را باید در عمل و با ساماندهی امور دیگر (اقتصادی، مدیریتی، فساد ستیزی، سیاسی و.) و فرهنگ سازی، دنباله گیری نمود. نه برای سرماخوردگی داروی ضد سرطان تجویز می‌کنند و نه برای سرطان، داروی سرماخوردگی. آقای میرسلیم عزیزمان هم باید توجه داشته باشند که دوره درمان آب زرشکی (نافع برای هر نوع بیماری و قابل تجویز برای هر درد)، به اتمام رسیده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
میر سلیم هنوز فکر می کنه وزیر فرهنگه و الان هم دهه 60 است. دهه ای که جهرمی تازه دنیا اومده بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین