پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مدعی شده است که حتما در زمینه قیمت دارو جوانب امر رعایت شده و قیمت دارو در سال ۱۴۰۱ افزایش نمی‌یابد.
شعار سال: آقای حسینعلی شهریاری با اشاره به واگذاری موضوع ساماندهی ارز ترجیحی به دولت افزود: در سال گذشته، افزایش قیمت برخی دارو‌ها برای مردم مشکلاتی ایجاد کرد، اما باتوجه به اینکه رئیس جمهور شخصا با مردم در ارتباط است و مشکلات آنان را می‌داند، حتما در زمینه قیمت دارو جوانب امر رعایت می‌شود.
 
تعداد بازدید : 6


وی افزود: در صورت حذف ارز ترجیحی، منابع به گونه‌ای پیش بینی شده که قیمت دارو بر اساس نرخ شهریور ۱۴۰۰ محاسبه شود و افزایش قیمت دارو نخواهیم داشت.
 
تعداد بازدید : 3


­رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب دو سال پیاپی درباره اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری تذکر دادند و امیدواریم با توجه به بودجه در سال ۱۴۰۱ این امر محقق شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۳۹۴۳۲۶، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین