پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۹۹
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از ۲۵ اسفند تا امروز ۴ فروردین، ۳۲ میلیون تردد به صورت رفت و برگشت در جاده‌های کشور ثبت شده است که در مقایسه با پارسال ۴۱ درصد افزایش سفر را نشان می‌دهد.
شعار سال: سردار سرتیپ حسین اشتری امروز در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۱ با تبریک به مناسبت عید نوروز و ایام شعبانیه، افزود: قرارگاه نوروزی از ۲۵ اسفند آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروزی همکاران ناجا به صورت حداکثری چه در جاده‌ها و چه در شهر‌ها حضور دارند و موج برگشت نیز به تازگی شروع شده است و این آمادگی برای برگشت مسافران خواهد بود.

سردار اشتری افزود: تاکید ما بر گشت‌های انتظامی است که بایستی فعال باشند و همچنین مراکز پاسخگویی از جمله سامانه ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی این آمادگی را داشته باشند که سریع و به موقع به مردم پاسخ بدهند.

وی گفت: ۳۲ میلیون تردد تا به امروز ثبت کرده ایم که پیش بینی می‌کنیم تا پایان تعطیلات به بیش از ۵۰ میلیون تردد برسد و این رقم بالایی است و از مردم می‌خواهیم که قوانین راهنمایی و رانندگی را با دقت اجرا کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور درخصوص تلفات جاده‌ای افزود: حدود ۲۰ درصد براساس آمار‌ها کاهش تلفات را امسال شاهدیم، اما باید این میزان به کاهش حداکثری برسد و امیدواریم کاهش تلفات در تصادفات جاده‌ای با ۵۰ درصد تا پایان سال کاهش یابد و این موضوع حاکی از تلاش ماموران انتظامی، مردم و سایر دستگاه هاست.

سردار اشتری گفت: پلیس هوشمند، قانون مدار و نشاط بهاری از جمله شعار‌های پلیس است که بایستی هوشمندسازی و قانون مداری با سرعت بیشتری تحقق پیدا کند.

وی افزود: موضوع قانون مداری توصیه می‌شود و تا پایان سال محور ما و مسئولان باید براساس قانون باشد و مردم نیز به قانون احترام بگذارند.

سردار اشتری گفت: سعی کنیم در طول سال بهترین خدمات را به مردم ارایه بدهیم، زیرا این باعث افزایش اعتماد مردم خواهد شد.
 
تعداد بازدید : 5
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۳۹۵۷۶۵، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین