پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۸۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
در خصوص افزایش احتمالی مرگ و میر تصادفات نوروزی در قبل از آغاز سال و در قالب نقدی مشفقانه به سردار هادیانفر یادآوری کرده بودیم. گفته بودیم که بدلیل وجود فشار‌های اقتصادی زیاد بر شهروندان، تعمیرات خودرو‌ها با اهمال همراه است. گفته بودیم که بدلیل شرایط اجتماعی و فشار روانی ناشی از بیماری کووید، مردم این ایام را با رویکرد رها شدگی می‌نگرند و ممکن است توجه و تمرکز لازم وجود نداشته باشد. گفته بودیم که وضعیت راه‌های کشور خصوصا در برخی از مسیر‌های مواصلاتی، اصلا خوب نیست و هیچ کس هم پاسخگو نیست و.. درخواست کرده بودیم که حضور نمایشی و گشت سیار پلیس راهور را حداکثر کنند. نتیجه پیش بینی‌ها با کمال صد‌ها تاسف درست از آب درآمد و در هفته اول، شاهد مرگ ۵۰۰ هم وطن بر اثر تصادفات رانندگی هستیم.
شعار سال: سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تعداد جانباختگان تصادفات از آغاز طرح نوروزی (۲۵ اسفند) به ۴۸۶ نفر رسید. با اینکه این تعداد بیست درصد نسبت به مدت زمان سال گذشته کمتر شده، اما باز هم بالا و نگران کننده‌ای است.

وی درباره وضعیت امروز جاده‌های کشور گفت: بار ترافیک در تمام جاده‌ها بغیر از ورودی‌ها به استان‌های شمالی کشور روان است. در جاده چالوس و هراز بار ترافیکی سنگین، اما روان بوده و اگر بار سنگین‌تر بشود مجبور هستیم محدودیت‌های برای ساعت‌های آینده در این دو محور اعمال کنیم.
 
تعداد بازدید : 21
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۷ فروردین ۱۴۰۱، کدخبر:۳۳۹۷۸۶۱، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین