پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مریوان، گفت: ارائه آموزش ‌های تخصصی صنایع دستی به زندانیان با رویکرد توسعه اشتغال دنبال می شود.

شعار سال: گلچین خوش سپهر مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مریوان از برگزاری جلسه هم اندیشی ارگان های ذیربط در امور زندانیان این شهرستان، گفت: برای باز توانی و کمک به اقتصاد همسران زندانیان و ارایه آموزشهای صنایع دستی و فنی و حرفه ای برای آماده سازی همسرانشان برای ورود به بازار کار جلسه ای با حضور رئیس فنی حرفه ای، صنایع دستی زندان و سرپرست کمیته امداد مبنی بر همکاری و مساعدت خانواده زندانیان بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: در رابطه با باز توانی و کمک به چرخه ی اقتصاد و آموزش مددجویان تحت پوشش انجمن و معرفی پسران زندانیان به فنی و حرفه ای برای آموزش دوره ها ی برق ساختمان و برق خودرو، جوشکاری و همچنین مقررگردید در اسرع وقت دوره های کلاش بافی و خیاطی در محل اداره صنایع دستی شروع بکار شود.

وی همچنین افزود: لازم است برای توانمند سازی مددجویان در تولید صنایع دستی بر اساس نیاز سنجی و بازار مصرف دوره های آموزشی برگزار کرد تا با اشتغالزایی برای آن ها و نگاه اقتصادی بتوان به نحوی از این صنایع و تولید آن حمایت کند.

خوش سپهر بیان کرد: در این جلسه با تاکید بر حمایت ۴۳ خانوار زندانی در شهرستان مریوان از برنامه ریزی دقیق جهت حمایت از این خانواده بخصوص در معیشت این خانواده در آینده نزدیک خبر داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری زریوار خبر، تاریخ انتشار 24 آبان 95 ، کد مطلب: 4129: www.zariwarkhabar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین