پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
یک نماینده مجلس گفت: چندین سال است که بناست در شهرستان دلوار بوشهر آب شیرین کن احداث شود، اما کوتاهی شده و فعلا پروژه ناقص است.
شعار سال: غلامحسین کرمی در گفتگو با خبرنگار یک رسانه، درباره وضعیت تامین آب در استان بوشهر اظهار داشت: ما طی جلسات متعدد نگرانی‌های خود را بابت تامین آب استان به مسئولان استانی اعلام کرده‌ایم که اگر به همین روال ادامه پیدا کند اوضاع بغرنج‌تر می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر اوضاع آب در شهرستان‌هایی مثل دلوار و دشتی نگران کننده است و اگر مدیریت نشود در تابستان سال جاری به شدت با مشکل مواجه می‌شویم.

این عضو هیات نمایندگان استان بوشهر تاکید کرد: فاز اول تامین آب در حال انجام است و امیدواریم که فاز دوم هم توسط سپاه به سرانجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: چندین سال است که بناست در شهرستان دلوار آب شیرین کن احداث شود، اما کوتاهی شده و فعلا پروژه ناقص است، اکنون با اجرای ماده ۴۶ قرار است فراخوان داده و پیمانکار جدید انتخاب شود.

کرمی یادآور شد: اوضاع آب در مرکز استان خوب است، جنوب استان هم به دلیل حمایت نفت خوب است، اما عمده مشکل در دشت تنگستان است برخی روستا‌ها ماهی یک روز هم از آب لوله کشی استفاده نمی‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر اوضاع مدیریت نشود در سال جاری با قطعی و کمبود شدید آب مواجه خواهیم بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۱۲۲۱۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین