پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
فیلمی در شبکه های اجتماعی از بیمارستان مهرگان منتشر شده که در توضیح آن ادعا شده یکی از مسئولان حراست پالایشگاه بیدبلند قصد استفاده از دفترچه بیمه خود برای فرد دیگری را داشته و هنگامی که با مخالفت پرسنل خانم بیمارستان مهرگان روبرو می‌شود، با مشت به صورت او می‌کوبد. بدون کمترین تائید یا تکذیب، منتظر شفاف سازی و دریافت توضیحات هستیم. چنانچه خبر درست باشد، درخواست فوری به برکناری و دادگاهی نمودن فرد خاطی از جنبه خصوصی جرم( شکایت و پیگیری بیمارستان و خانم مضروب) و عمومی جرم( مدعی العموم برای جریحه دار کردن احساسات عمومی) را داریم.

شعار سال : فیلمی در شبکه‌های اجتماعی از بیمارستان مهرگان (مرکز جراحی دندانپزشکی مهرگان بهبهان) دست به دست شده که در توضیح آن گفته می شود یکی از مسئولان حراست پالایشگاه بیدبلند(آقای ش) قصد استفاده از دفترچه بیمه خود برای فرد دیگری را در درمانگاه دندانپزشکی داشته و هنگامی که با مخالفت پرسنل خانم مرکز مهرگان روبرو می‌شود، سرش را هل داده و با مشت به صورت او می‌کوبد.

مشت زدن به صورت پرسنل خانم بیمارستان مهرگان توسط مامور حراست پالایشگاه!


 پایگاه تحلیلی خبری شعارسال، بدون کمترین تائید یا تکذیب، منتظر شفاف سازی و دریافت توضیحات بوده و چنانچه خبر درست باشد، درخواست فوری به برکناری و دادگاهی نمودن فرد خاطی بر اساس جنبه خصوصی جرم( شکایت و پیگیری بیمارستان و خانم مضروب) و جنبه عمومی جرم( مدعی العموم برای جریحه دار کردن احساسات عمومی) را دارد. 

تعداد بازدید : 177


لازم به توضیح است که پالایشگاه گاز بیدبلند، در ۳۲ کیلومتری غرب بهبهان، ۱۸ کیلومتری شمال آغاجاری و ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان امیدیه در استان خوزستان واقع شده‌است که سهام آن متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس می‌باشد.طراحی این پالایشگاه ابتدا به منظور پالایش گاز‌های ترش همراه نفت میدان نفتی آغاجاری و صادرات محصولات خروجی به خارج کشور صورت گرفت و ساختمان اولیه شامل ۵ واحد پالایش گاز با ظرفیت ۲۴۰ میلیون فوت مکعب در روز، برای هر واحد و قابل توسعه تا ۹ واحد در سال ۱۳۴۷ آغاز و در آذر ماه ۱۳۴۹ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. طراحی پالایشگاه توسط شرکت Pritchard و ساختمان آن به وسیله شرکت Costain & Press و با نظارت گروه مهندسی و مدیریت ایران صورت گرفت.

توضیحات تکمیلی پالایشگاه بیدبلند : 

هدایت الله درخشنده مدیر روابط عمومی بید بلند خلیج فارس در این خصوص توضیح داد که درگیری و هتک حرمت به منشی درمانگاه دندانپزشکی مهرگان شهرستان بهبهان ارتباطی به پالایشگاه گازی بیدبلند نداشته و خارج از سازمان چنین بی احترامی صورت پذیرفته است. بر این قاعده، پالایشگاه بید بلند خلیج فارس نیز همگام با مردم ضمن محکوم کردن این اقدام، خواستار رسیدگی فوری به آن در مراجع قضایی است.
به گفته دادستان بهبهان شخص مورد نظر اگرچه به لحاظ حقوقی از کارکنان شرکت بید بلند خلیج فارس بوده، اما خارج از محیط کاری و بدون داشتن نمادی از حراست بید بلند خلیج فارس ، مرتکب این رفتار شده است. با توجه به این رفتار ناپسند و غیرانسانی، تا زمان رسیدگی به موضوع شهروند خاطی در مراجع قضایی، نامبرده تا اطلاع ثانوی از فعالیت در مجموعه بیدبلند خلیج فارس تعلیق خواهد شد.
تعداد بازدید : 56

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
برچسب ها: حمله به پرسنل بیمارستان ، حمله به پرسنل بیمارستان مهرگان ، حمله به کادر بیمارستان مهرگان ، کادر حراست پالایشگاه بیدبلند ، حمله حراست پالایشگاه بیدبلند به کادر بیمارستان ، درگیری با کادر بیمارستان مهرگان ، قمه کشی در بیمارستان ، درگیری در بیمارستان ، ضرب و شتم پزشکان ، ضرب و شتم کادر درمان ، ضرب و شتم پرستاران ، درگیری با پزشکان ، درگیری با کادر درمان ، درگیری با پرستاران ، مضروب کردن پزشک ، مضروب کردن پرستار ، مضروب کردن کادر درمان ، حمله به پزشک ، حمله به پرستار ، حمله به کادر درمان ، حمله به اورژانس ، نزاع دسته جمعی در بیمارستان ، نزاع همراهان بیمار با کادر درمان ، نزاع همراهان بیمار در بیمارستان ، پزشک کشی ، درگیری های بیمارستانی ، درگیری در بیمارستان مهرگان ، درگیری در مرکز جراحی مهرگان بهبهان ، پاسخگویی پالایشگاه گازی بیدبلند ، شفاف سازی پالایشگاه گازی بید بلند ، درگیری مامور حراست بیدبلند با کادر بیمارستان ، هدایت الله درخشنده ، روابط عمومی بید بلند ، درمانگاه دندانپزشکی مهرگان ، درمانگاه دندانپزشکی مهرگان بهبهان ، پالایشگاه بید بلند خلیج فارس ، تعلیق کارمند خاطی بیدبلند
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
1
0
واقعا باید اصلش ریشه یابی شود و برخورد شود. در هیچ شرایطی حق تعرض به زن را نداشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین