پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
سردار اسماعیل قاآنی گفت: آبروی این رژیم جنایتکار رفت که مردانه آماده نیستند حتی به مردم خودش حقیقت بگویند؛ چند ماه پیش خبری رسید به این رژیم که دو پهپاد ناشناس دارد می‌آید به طرف آنان، ۴۱ هواپیمای جنگی و شناسایی و پهپاد رزمی و پهپاد شناسایی را بلند کردند و از سر شب تا صبح گشت زدند، اوضاع تمام این کشور غاصب و تمام مردمشان بهم ریخت، سوال کردند چه خبر بود؟ مرد نبودند جواب بدهند که چه شده و از کجا آمده، این هواپیمای ناشناس مال کیست؟ می‌خواست چه کند و مال کیست، به مردم خودشان دروغ گفتند و گفتند رزمایش داشتیم.
شعار سال: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عقلتان را به کار بیندازید، عمر رژیم دارد تمام می‌شود، تا خانه‌های اروپا و آمریکا و سرزمین خودتان گران‌تر نشده، بازگردید.

سردار اسماعیل قاآنی در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد مقدس که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به تصویرسازی فانتزی از توان نظامی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: در جنگ شش روزه‌ای که در رمضان اتفاق افتاد، سه کشور بزرگ عربی سوریه، مصر و اردن با رژیم صهیونیستی درگیر شدند که با حمایت بین‌المللی که این رژیم داشت و خیانت‌هایی که به ملت مظلوم فلسطین و کشور‌های مبارز در مقابل این رژیم شد، در شش روز هر سه کشور شکست خوردند.

وی ادامه داد: سرزمین‌هایی که از آنان در سینا و نقاط دیگر گرفتند، هنوز به‌نوعی در تصرف این رژیم هست، این حوادث، شکست‌ناپذیری این رژیم را در اذهان تثبیت کرده بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و اینکه این نظام الهی با این رهبری ولایی پا در عرصه مبارزه مستقیم میدانی برای مقابله با رژیم جنایتکار گذاشت، شما می‌بینید از روزی که انقلاب اسلامی به میدان آمد، فرهنگ انقلاب اسلامی و بچه‌های تربیت شده مکتب انقلاب اسلامی به این میدان آمدند، این ارتش شکست‌ناپذیر دیگر یک موفقیت را تجربه نکرد.

نابودی تصور شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در بیست و چند سال گذشته، هر مرحله‌ای که این رژیم جنایتکار جنگی راه انداخت، غیر از شکست هیچ چیزی برایش حاصل نشد، در مرحله اول با تلاش مجاهدانه و فداکارانه فرزندان انقلاب اسلامی در لبنان، حزب‌الله قهرمان به جلوداری سید مقاومت چنان فشار را روی این رژیم جنایتکار وارد کرد، فرزندان غیور حزب‌الله در سال ۲۰۰۰ در جنوب لبنان با همین ابزار و امکانات اولیه، اما با ایمان راسخ، فداکاری و شهادت طلبی، چنان این رژیم تا بن دندان مسلح را تحت فشار قرار دادند که رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان عقب نشینی نکرد، فرار کرد.

شکست اسرائیل در طراحی «جنگ بین جنگ‌ها»

وی به هراس رژیم صهیونیستی از نزدیک بودن نابودی خود، اظهار کرد: یک مرکز مطالعاتی امنیت ملی در رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند، در یک موضوع خاص جمع‌بندی کرده که این رژیم انواع جنگ‌ها را برای بقای خود طراحی کرد، یک جنگ بین جنگ‌ها طراحی کرد که بیشتر عملش در سوریه بود و شعارشان این بود که به هر شکل ممکن ایران را باید از سوریه بیرون کنند، اما استحکام و مقاومت رزمندگان جبهه مقاومت سبب شد این مرکز مطالعات بگوید «راهبرد جنگ بین جنگ‌ها شکست خورده است، ولی بدیلی هم ندارد».

سردار قاآنی اضافه کرد: این استحکام این ملت، روز قدسی که ادامه پیدا کرد و هر روز بچه رزمنده‌ها در سرتاسر عالم نگاه کردند به این کانون مقاومت اسلامی، دیدند این همه انسان‌های محرتم و با ایمان در معنوی‌ترین روز سالشان زیر آفتاب از آنان حمایت کردند، این بچه‌ها را در میدان نگه داشته و هر روز پیش می‌روند.

وی افزود: ما به‌عنوان جمهوری اسلامی با جلوداری امام و رهبری رسماً اعلام کردیم هر جبهه‌ای در مقابل این رژیم جنایتکار تشکیل شود، از آن حمایت می‌کنیم و هر جمعیتی آمادگی مبارزه با این رژیم جنایتکار را داشته باشد، از آن حمایت و پشتیبانی جدی می‌کنیم.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که از هر جبهه مستقل و هر تک‌روی که علیه این رژیم عملیات کند، حمایت و به روح و روانش درود می‌فرستیم، تصریح کرد: از رمضان گذشته تا امروز ببینید این رژیم نکبت‌بار، هر روز یک نکبت بیشتر برایش فراهم شد، ببینید چه به روزشان آمد، در دو ماه گذشته پنج عملیات فداکارانه را بچه‌هایی انجام دادند که قدم به قدم حرکت می‌کنند و حرکاتشان در دوربین‌ها ثبت شده است.

فریب و دروغگویی رژیم صهیونیستی

وی با اشاره به نیرنگ و فریبکاری رژیم صهیونیستی، گفت: آبروی این رژیم جنایتکار رفت که مردانه آماده نیستند حتی به مردم خودش حقیقت بگویند؛ چند ماه پیش خبری رسید به این رژیم که دو پهپاد ناشناس دارد می‌آید به طرف آنان، ۴۱ هواپیمای جنگی و شناسایی و پهپاد رزمی و پهپاد شناسایی را بلند کردند و از سر شب تا صبح گشت زدند، اوضاع تمام این کشور غاصب و تمام مردمشان بهم ریخت، سوال کردند چه خبر بود؟ مرد نبودند جواب بدهند که چه شده و از کجا آمده، این هواپیمای ناشناس مال کیست؟ می‌خواست چه کند و مال کیست، به مردم خودشان دروغ گفتند و گفتند رزمایش داشتیم.

قاآنی با تأکید بر این‌که به مردمتان دروغ گفتید، خاطرنشان کرد: امکانات عملیات‌هایی که بعد از ان انجام شد از کجا رسید و چطور دستشان پر شد؟ مرد باشید و جواب مردم خودتان را بدهید؛ علاوه بر این، حزب الله قهرمان یک هواپیمای بدون سرنشینش را فرستاد حدود ۱۰۰ کیلومتر داخل سرزمینی که متراکم‌ترین ابزار پدافندی آنجا مستقر بود، دور زد، فیلم گرفت، عکس گرفت و برگشت، چرا می‌گوئید اگر پشه‌ای بجنبد می‌زنیم، جوابی برای ملت خودشان و دیگران ندارید؟

تا دیر نشده به سرزمین خودتان بازگردید

وی افزود: همینطور که از مقاومت حمایت می‌کنیم، یک حرف هم به این رژیم جنایتکار داریم؛ به آدم‌هایی که مال این سرزمین نیستند و ما همه‌شان را غاصب و جنایتکار می‌دانیم، یک پیام داریم، عقلتان را به کار بیندازید، عمر رژیم دارد تمام می‌شود، تا خانه‌های اروپا و آمریکا و جایی که روز اول زندگی نکبت‌بار داشتید، گران‌تر نشده و به فروش نرفته و تا خانه‌های غصبی‌تان ارزان‌تر نشده، توصیه می‌کنیم خانه‌هایتان در سرزمین اشغالی را بفروشید و برگردید به سرزمین اولتان.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این فهم را داشته باشید، روز قدس همچنان با استحکام تا از بین بردن همه شما ادامه پیدا خواهد کرد و این جبهه مقاومت هر روز قوی‌تر از گذشته تا شما را از بین نبرند، از حرکت نمی‌ایستند، این پیام اصلی روز قدس از گلوی تمام مسلمانان جهان از ایران اسلامی تا همه عالم است و امیدواریم این پیروزی و موفقیت نهایی و نمازخواندن همه شما برگزارکنندگان روز قدس در مسجد الاقصی، طولانی نباشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۷۳۷۶۸، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین