پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
استاندار کُردستان با تفسیری جدید از دلیل وجود فساد و تخلفات اداری گفته که فساد اداری نتیجه فراوانی و ابهام در قوانین است.

شعارسال: فساد در ادارات و دستگاه‌های اجرایی این روزها سروصدای زیادی در رسانه‌ها و سیستم مدیریتی کشور کرده و رقم‌های اختلاس‌ها، تخلفات و ابهامات هر روز از جایی درز کرده و در فضای مجازی فاش می‌شود.

خود مجموعه دولت نیز در ماه‌های پایانی کار دولت تدبیر و امید، عرصه را بر خود تنگ دیده و فشار شدید رسانه‌های مردمی و منتقد را بر سیستم مدیریتی کشوری حس می‌کنند.

"عبدالمحمد زاهدی" استاندار کُردستان در همایش استانی سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد شورای دستگاه های نظارتی استان با حضور عادل آذر رییس دیوان محاسبات کشور، گفته که فراوانی، ابهام و تفسیر پذیری قانون از جمله مشکلات وعامل ایجاد فساد در دستگاه ها و نهادهای اجرایی است.

وی افزوده که هم اکنون قوانین مسکوت بسیاری وجود دارد که بدون توجه به واقعیت های جامعه و شرایط آن وضع شده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در کُردستان، با اذعان به ایراددار بودن نحوه ورود کارمندان و کارکنان به بدنه دولت، عنوان کرده که ساختار سازمانی کنونی جاری در کشور دارای مشکل است و چگونگی انتخاب و گزینش کارکنان باید اصلاح شود.

البته زاهدی، عنوان نکرده که منظور وی از اصلاح ساختار و قوانین چه چیزی است اما خود مجموعه دولت در کُردستان هم اکنون با شائبه‌هایی نظیر ورود غیرقانونی برخی از نیروها به بدنه دولت مواجه است که نیازمند شفاف سازی و برخورد یکدست از سوی دولترمدان با متخلفین است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری نوای آبیدر ، تاریخ انتشار خبر 29 آبان 1395، کدمطلب: 4334 ،www.navayeabidar.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین