پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
دادستان سنندج با اشاره به وضعیت استان کردستان در حوزه های زیرساختی، گفت: متاسفانه استان کردستان در تمامی حوزه ها دچار محرومیت مضاعف است و باید این ضعف را جبران کرد.

شعارسال: علی اکبر جوهری ظهر امروز پنج شنبه در همایش استانی سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد در سنندج که با حضور مدیران و مسیولان ادارات و سازمانهای دولتی استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه کردستان در حوزه های زیرساختی با یک مشکل جدی مواجه است و باید برای جبران این کمبودها و مشکلات تلاش جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه کردستان دچار محرومیت مضاعفی در تمامی حوزه هاست، افزود: تلاش برای جبران کمبودها و کاستی های کردستان در قالب قوانین و مقررات جاری نمی گنجد و برای پوشش این نقاط ضعف باید فکر اساسی صورت گیرد.

دادستان سنندج گفت: به عنوان مثال وضعیت کردستان در حوزه راه فاجعه بار است و متاسفانه هر روز ما شاهد بروز تصادف در جاده های این استان هستیم و به همین دلیل مهم است که همه مدیران در راستای جبران این کمبودها و مشکلات تلاش جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر به همانند سایر استانها به کردستان نیز توجه شود، انتظار برای توسعه این استان و رفع مشکلات بیهوده است و به همین دلیل باید کردستان را جداگانه نگاه کرد و به آن توجه داشت.

وی با اشاره به نقش دستگاه های نظارتی در راستای کمک به مدیران با هدف جلوگیری از تخلفات اداری و سازمانی، عنوان کرد: بخش از مشکلات در این بخش مربوط به عدم آشنایی مدیران و مسئولان استان به قوانین و مقررات است و همه دستگاه های عضو شورای نظارتی استان کردستان در تلاش هستند که با ارتباط بهتری این مشکل و معضل از پیش روی برداشته شود.

جوهری ادامه داد: در طول هفت سال اخیر شورای دستگاه های نظارتی استان کردستان ۵۷ جلسه برگزار کرده است که در این تعداد جلسه ۲۶۵ مصوبه مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفته است که از مجموع کل مصوبات تاکنون ۲۴۲ مصوبه به صورت کامل اجرایی شده است.

وی گفت: یکی از مشکلات اصلی در استان کردستان مربوط به مناقصه و مزایده است که تنها در شش ماه اول سال جاری در مجموع ۳۶ مناقصه و مزایده در استان کردستان لغو شده است و این مهم یک معضل جدی برای کردستان به شمار می رود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 27 آبان 1395، کدمطلب: 3827281 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میدری
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
در کرستان در خصوص راه صحبت نکنید و نگویید راه، بگویید قتلگاه های استان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین