پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه باید در شهر و روستاهای بیجار زندگی اقتصادی و سرانه درآمد خانوارها افزایش یابد گفت: علاوه بر توسعه کشاورزی باید در حوزه صنعت و صنایع کوچک و همچنین مشاغل خانگی برنامه ریزی کرد.
شعار سال: زاهدی با اشاره به اینکه مشاغل خانگی در بیجار با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در آن از حیث اقتصادی جواب خواهد داد گفت: دلسوزان آن شهرستان باید تلاش کنند صاحبان سرمایه و بومی آنجا را جهت سرمایه گذاری تشویق و ترغیب کنند.

زاهدی به گذر یک خط لوله گاز 56 اینچی از سمت زنجان به بیجار خبر داد و گفت: ما هم اکنون برای احداث یک واحد پتروشیمی در آن شهرستان مجوزهای لازم را اخذ کرده و در تلاش برای پیداکردن سرمایه گذار هستیم.

استاندار کردستان افزود: ایجاد واحد پتروشیمی در بیجار می تواند دارای ارزش افزوده فراوان و عامل ایجاد اشتغال پایدار و بلند مدت باشد.

وی با انتقاد از عدم توازن در سیستم برنامه ریزی متمرکز در موضوع توسعه اضافه کرد: با توجه به پیچیدن یک نسخه واحد برای سراسر کشور عملا توسعه متوازن اتفاق نیفتاده است.

زاهدی به نگاه عادلانه مدیریت استان در دولت تدبیر و امید به همه بخش ها و شهرستان ها اشاره کرد و اظهار داشت: گام های بسیار خوب و اساسی برای توسعه راه های استان و شهرستان بیجار برداشته شده است و همینطور اقدامات موثری در جلوگیری از خام فروشی معادن صورت گرفته است.

استاندار کردستان در این دیدار از تمامی فعالان و نخبگان بیجاری خواست با تلاش و پشتکار مضاعف و خستگی ناپذیری راه توسعه و اعتلای این شهرستان را با توجه به مشکلات موجود آن هموارتر کنند.

در این جلسه اعضای مجمع همدلان گروس به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود در بخش های مختلف برای حل مشکلات شهرستان بیجار پرداختند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی بیجار گروس (بیجار خبر)، تاریخ انتشار: 27 آبان 1395، کد مطلب: 225، www.bijaronline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین