پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۷۸۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
وزیر آموزش و پرورش از تأسیس مدارسی به عنوان هنرستان‌های تحت امر وزارت دفاع، به منظور آموزش و ترویج فعالیت شرکت‌های موفق این وزارتخانه خبر داد.
شعار سال: با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری با هدف تحقق اهداف «سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش» و بهره گیری هوشمندانه از فناوری‌های نوین، ایجاد محیط پویای آموزشی و پرورشی مبتنی بر روش‌های جدید و به روز یاددهی و یادگیری، بین دو سازمان به امضاء رسید.

طبق این قرارداد مدارس "جوان" به عنوان هنرستان‌های تحت امر وزارت دفاع، بستری برای آموزش و ترویج فعالیت شرکت‌های موفق خواهد بود.

به گفته امیر آشتیانی وزیر دفاع، وزارتخانه آموزش و پرورش جزو سازمان‌های اولویت دارِ وزارت دفاع است؛ لذا تلاش شده است با انعقاد تفاهم نامه و تشکیل کارگروه‌های مشترک بین دو سازمان، نیازمندی‌های اساسی این وزارتخانه در حوزه صنعتی، خدماتی و رفاهی تأمین شده تا از دستاورد آن، دانش آموزان و جوانان عزیز کشورمان بهره‌مند شوند.

همکاری در زمینه رفاه و منزلت فرهنگیان، یکپارچه سازی داده ها، توسعه دولت الکترونیک، تقویت همکاری با شرکت‌های دانش بنیان، مشارکت و همکاری با سایر دستگاه‌ها برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین، هم افزایی و تبادل تجارب و اطلاعات و زمینه سازی برای بهره گیری هوشمندانه از فناوری‌ها و تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» از اهداف کلان این تفاهم نامه است.

همچنین آموزش، زیر ساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری وزارت آموزش و پرورش، اقتصاد خلاق و بهره وری از جمله موارد و زمینه‌های اصلی همکاری در این تفاهم نامه عنوان شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۳۰۲۲۰، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
0
0
تاسیس هنرستان جوان! آموزش و پرورش تو مدارسی که هست چکار کرده که میخواد تو این هنرستان انجام بده؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین