پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۰۳۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: طرح شناسایی اتباع بیگانه در کشور شروع شده تا اتباع به صورت قانونمند از خدمات ایران استفاده کنند.
شعار سال: مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: طرح شناسایی اتباع بیگانه در کشور شروع شده تا اتباع به صورت قانونمند از خدمات ایران استفاده کنند.

 با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، فرماندار شهرستان رفسنجان، مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمان، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار رفسنجان و عوامل نیروی انتظامی رفسنجان جلسه‌ای پیرامون مسائل اتباع بیگانه در مهمانشهر رفسنجان برگزار شد.

صادق رضادوست مدیر کل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در این نشست اظهار کرد: طرح ملی شناسایی اتباع بیگانه را به عنوان مقدمه ساماندهی شروع کردیم تا بدانیم همه اتباع چه کسانی هستند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان هم در این نشست اظهار کرد: برای شناسایی این اتباع باید تجهیزات، امکانات و اعتبار فراهم شود.

رضا مشکی بیان کرد: ایجاد چندین دفتر ساماندهی اتباع بیگانه در رفسنجان نیاز است.

مصطفی بخشی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری رفسنجان نیز در این نشست اظهار کرد: با وجود بیش از ۶۰ هزار اتباع بیگانه در این شهرستان که به طور پراکنده در شهرستان زندگی می‌کنند ضرورت ساماندهی این افراد احساس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای شناسایی اتباع بیگانه در رفسنجان کلیه اتباع باید تا ۱۵ خرداد سال جاری به دفاتر کفالت اتباع بیگانه واقع در خیابان پاسداران دفتر آقای منصوری و بلوار هجرت خیابان کاشانی دفتر آقای اکبری مراجعه و اطلاعات خود را در سامانه ثبت اتباع بیگانه به ثبت برسانند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۲۲۱۱۳۵۹۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین