یا جشنواره سوراخ دارد و آبکش است یا همراه اول خوب حال داده یا ما اشتباه می کنیم. شاید مدل ترکیبی هم قابل قبول باشد؟ اینکه روابط عمومی های کشور و جشنواره های انتخاب فلان چیز برتر ، دچار انواع حاشیه هستند را نمی توان انکار کرد ( دیروز خبری در خصوص مدل های فساد در روابط عمومی ها منتشر کردیم که خواندن ان را هم توصیه می کنیم). شیوه خدمات رسانی و انحصار در فعالیت، سطح و میزان پاسخگویی همراه اول، شیوه فعالیت مدیرعامل محترم این اپراتور خصوصا در ارتباط گیری با مقامات و مواردی دیگر، برایمان جای سوال داشته و دارد. کرارا درخواست شفاف سازی و توضیح کردیم و تمامی درخواست ها مورد کم توجهی قرار گرفت ( چون پایگاه گردنه گیر نیستیم، به داستان دامن نزدیم. اما این به معنای کنار نهادن و انصراف از پیگیری بواسطه دستگاههای نظارتی و بازرسی توسط ما نیست). حال با این شرایط خبر می رسد که همراه اول برنده نشان «روابطعمومی دیجیتال ایران» شد ؟ بابا با کی شوخی می کنید؟ بر اساس کدام معیار و ترازو برنده این نشان شد؟ بیشتر خرج تبلیغات کرده یا با مسئولان جشنواره مهربان تر بوده است؟ نسل های آینده در خصوص این رفتارها قضاوت خواهند کرد. شاید روزی برسد که مجبور شویم برای خیلی رفتارها معذرت خواهی کنیم. البته شاید!
شعار سال: در نهمین جشنواره ستارگان روابطعمومی ایران، همراه اول به دلیل پیشرو بودن در خدمات ارتباطی دیجیتال موفق به دریافت نشانهای ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابطعمومی دیجیتال و ستاره طلایی روابط عمومی ایران شد.
به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، همزمان با «روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی»، نهمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با حضور بزرگان، صاحب نظران و فعالان این صنعت برگزار و از برگزیدگان روابط عمومی ایران در بخشها و سطوح مختلف تجلیل شد.
هیأت داوران این جشنواره، با عنایت به ارزیابیهای انجام شده از میان تمامی شرکتها و سازمانهای فعال، روابط عمومی اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران را شایسته دریافت نشانهای «ستاره ملی روابط عمومی در حوزه روابط عمومی دیجیتال» و «ستاره طلایی روابط عمومی» دانست که حامد حکاکان مدیرکل ارتباطات این شرکت لوح و نشان برتری را دریافت کرد.
در لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» خطاب به مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران آمده است: «با عنایت به رای هیات داوران و درخشش آن روابط عمومی در عرصههای مختلف و کسب شایستگیهای لازم برای اطلاق عنوان «ستاره روابط عمومی» به این وسیله لوح سپاس «ستاره ملی روابط عمومی» در سال ۱۴۰۰ با تاکید بر اهتمام و برتری در روابط عمومی دیجیتال به آن روابط عمومی اعطا میشود.
گفتنی است، در این مراسم پیام اتسکو تسوگیهارا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) به نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران به مناسبت «روز روابط عمومی» نیز قرائت شد که ضمن تبریک به دست اندرکاران روابط عمومی ایران، آرزوی کسب موفقیت در راهبری دو موضوع مهم «تکنولوژیهای نوین ارتباطی» و «مدلهای دانش بنیان روابط عمومی» را کرد.
وی همچنین در پیام خود به صراحت عنوان کرد که دیگر امروزه نمیتوان روابط عمومی را بدون تکنولوژی متصور شد؛ بنابراین روابط عمومیهایی که در مسیر سرآمدی حرکت میکنند، تلاش دارند از مدلهای دانش بنیان در روابط عمومی استفاده کرده و تکنولوژیهای مدرن را در ارتباطات به خوبی به کار گیرند.
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری سیتنا، تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۶۸۸۴۳، www.citna.ir