پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۶۰۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
پیرو ریزش ساختمان یازده طبقه اداری- تجاری در متروپل آبادان شاهد دستورات رئیس جمهور، معاون اول و مدیران ارشد قضایی کشور و استان خوزستان برای پیگیری موضوع و رسیدگی و سامان دهی بحران می باشیم. ریزش ساختمان متاسفانه با وجود اخطارهای قبلی درباره خطرزا بودن ادامه روند و کم توجهی برخی از مدیران مرتبط ، صورت پذیرفته است. وقوع حادثه موجی از اعتراضات را در آبادان سبب شده و منجر به درگیری مردم با شهردار شده است. معاون عمرانی منطقه آزاد اروند نیز با توجه به مخاطرات تداوم ریزش، درخواست تخلیه منطقه تا ایمن سازی کامل را داده است. از حاشیه های این حادثه تاسف بار ، متاسفانه می توان به مدیر برتر شدن سازنده آن و حجم تبلیغات این پروژه و اهمال مسلم برخی از مدیران استانی اشاره داشت. ویدئوها را تا آخر مشاهده کنید، حقایق جالبی برای افشا دارند.
شعار سال: بعد از وقوع حادثه ریزش ساختمان در آبادان ، رئیس جمهور که در سفر عمان به سر می‌برد، به معاون اول خود با قید فوریت دستور داد ضمن اعزام گروه‌های امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی تهران برای امداد به آسیب دیدگان، کلیه امکانات استانی و کشوری را برای رسیدگی فوری به سانحه ریزش ساختمان در آبادان به کار گیرد.
محمد مخبر نیز بلافاصله پس از اطلاع از وقوع ریزش ساختمان متروپل در شهر آبادان، در تماس‌های تلفنی جداگانه با استاندار خوزستان و فرماندار آبادان، دستورات لازم برای بسیج امکانات جهت کمک به مصدومان و مجروحان این حادثه را صادر کرد و ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان این حادثه و ابراز همدردی با مصدومان، خواستار بررسی دقیق علل وقوع این اتفاق شد. صدور دستور رئیس جمهوری نیز باعث تشدید پیگیری معاون اول گردید.
از طرف دیگر ظهر امروز و پیرو ریزش ساختمان چندطبقه در دست احداث در آبادان ، بلافاصله رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در صحنه حاضر و دستورات مقتضی جهت رسیدگی به موضوع را صادر کردند.

رئیس کل دادگستری خوزستان دستور قضایی بررسی علت حادثه را صادر کرد
تعداد بازدید : 32
زاویه های دور و نزدیک از ریزش متروپل آبادان
تعداد بازدید : 34

از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان خواسته شده تا در کنار رئیس دادگستری و دادستان آبادان، موضوع را تا حصول نتیجه مقتضی پیگیری و نظارت کنند.

 
تعداد بازدید : 56
تعداد بازدید : 65
سعید حافظی روزنامه‌نگار اهل خوزستان و موسس و سردبیر رادیو گوشه کنار، با انتشار ویدیوی هشدارآمیزمبنی بر ناامن بودن ساختمان متروپل آبادان و فساد در این پروژه در سال گذشته، از بی توجهی‌ها گلایه نموده و هشدار می‌دهد. نامبرده در توییتی نوشت: «همه مسئولان سند مرگ مردم در برج دوقلو متروپل را امضا کردند.»
 
رئیس جمهور با قید فوریت دستور بررسی علت حادثه متروپل آبادان را صادر کرد + حاشیه ها
 
چقدر آقایان حاضر در عکس بالا را می شناسید : عبدالباقی مالک متروپل، شریعتی استاندار وقت، زمانی رئیس منطقه آزاد اروند، کعبی نماینده وقت آبادان، شهردار و شورای شهر آبادان، نظام مهندسی آبادان، فرماندار ابادان، پیمانکار برج مترو پل
تعداد بازدید : 31
تعداد بازدید : 16
تعداد بازدید : 51

تصاویر هوایی از محل حادثه ریزش ساختمان در آبادان و تخریب ۴۰ درصدی برج «متروپل»

تعداد بازدید : 57
تبلیغات اغوا کننده از ساختمان متروپل آبادان که امروز فروریخت
 
تعداد بازدید : 44
کسرایی معاون پیشگیری آتش‌نشانی آبادان، یک سال پیش در تلویزیون هشدار داده بود که اگر در ساختمان‌های بلند شهر حادثه آتش سوزی رخ بدهد، تجهیزاتی که بتوانیم در زمان مناسب به اهالی گرفتار شده در ارتفاع کمک کنیم، در اختیار نداریم. کسرایی گفته بود که شهرداری آبادان به این ساختمان‌ها پایان کار می‌دهد و ما هم قدرت نداریم جلوی این کار را بگیریم.
 
تعداد بازدید : 36
عبدالباقی سازنده ساختمان فروریخته آبادان، چهره ماندگار دولت روحانی و وزارت صمت او؟ چه زمانی باید جلوی این جایزه دهی‌های نامعتبر گرفته شود؟ نهاد‌های نظارتی از جوایز ارایه شده در همایش‌های برگزاری در مرکز همایش‌های صداسیما چه می‌دانند؟
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
برچسب ها: علی دهقانی ، ساختمان متروپل آبادان ، ریزش ساختمان متروپل آبادان ، بررسی علت ریزش ساختمان متروپل آبادان ، ریزش ساختمان ، علل ریزش متروپل آبادان ، هشدار قبلی درخصوص ریزش متروپل آبادان ، کشته شده های نهایی مترو پل آبادان ، کتک زدن شهردار توسط مردم بعد از حادثه ریزش ، اعتراض مردم به روند نظارت بر ساخت و سازها ساختمانی در شهرداری ابادان ، علل احتمالی ریزش ساختمان متروپل ، کاستی های ساختمان متروپل ، پیگیری قضایی پرونده متروپل ابادان ، دستور رئیس جمهور به پیگیری متروپل ابادان ، اعزام تیم آتش نشانی تهران به ابادان ، حاشیه های متروپل ابادان ، تبلیغ متروپل آبادان ، تصاویر هوایی متروپل آبادان ، گزارش سعید حافظی ، اخطارهای سعید حافظی ، هشدارهای سعید حافظی ، هلدینگ عبدالباقی ، شرکت های عبدالباقی ، کارآفرین نمونه شدن عبدالباقی ، جوایز پولکی ، جوایز ساختگی ، پیش بینی ریزش متروپل ، آخرین گزارش ها از آواربرداری متروپل ، فرماندار ابادان ، کعبی نماینده وقت آبادان ، زمانی رئیس وقت منطقه آزاد ، شهردار آبادان ، شورای شهرآبادان ، شریعتی استاندار وقت خوزستان ، عبدالباقی مالک برج متروپل آبادان ، نظام مهندسی آبادان ، پیمانکار برج متروپل ابادان ، گروه ساختمان سازی عبدالباقی
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
1
تمامی مسئولان وقت از استاندار ، فرماندار ، شهردار ، شورای شهر آبادان ، مسئول منطقه آزاد اروند ، نظام مهندسی، مالک برج ، پیمانکار برج ، حتی اطلاعات آبادان برای عدم رصد درست پروژه و وضعیت سازه های بزرگ شهر ،نمایندگان وقت آبادان در مجلس و ..... ، باید مورد بازخواست قرار بگیرند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
1
1
اول در مخابره اخبار می گفتند که چند نفر زخمی شدند. بعد توی همون گزارش صدای شیون یا ابوالفضل می اومد. دیونه خونه ای شده بخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
1
به اون شریعتی تسبیح بدست چی می شه گفت؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
2
جای تاسف داره بخدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
یک شرکت ماندگار صنعت ساختمان! اینجوری خونه بسازه دیگه وای به حال بقیه.
جایزه ها رو بر چه اساسی میدن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
دادستان عمومی و انقلاب خوزستان دستور دستگیری حسین حمیدپور شهردار فعلی و دو شهردار قبلی آبادان را داد. علاوه بر اینها، ده نفر دیگر هم دستگیر شدند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
شنیدم که می گن، ناظر ساختمان "متروپل" یک ماه پیش اخطاریه داده بود . رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفته که یک ماه پیش مهندس ناظر پروژه متروپل آبادان اخطاریه‌هایی در مورد وضعیت سازه پروژه به مالک و مراجع مربوطه داده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
تا کی باید حوادثی مثل پلاسکو تکرار بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
0
0
مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل که از متهمان بوده و دستور بازداشت آنها نیز صادر شده بود ، در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشتند، در جریان این حادثه جان خود را از دست داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
1
0
مجوز احداث این ساختمان قبل از سال ۹۸ برای ۶ طبقه صادر شده بود ، بعداً در دو مرحله یک سه طبقه ای و یک دو طبقه به آن اضافه شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین