پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۶۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از اعزام ۵۰ نیروی آتش‌نشان حرفه‌ای به آبادان در پی دستور شهردار تهران برای کمک به حادثه‌دیدگان حادثه ریزش ساختمان در آبادان خبر داد.
شعار سال: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار یک رسانه گفت: متاسفانه حادثه‌ای ظهر امروز در شهرستان آبادان اتفاق افتاد و یک ساختمان بلندمرتبه تخریب شده است.

وی ادامه داد: پیرو درخواست نیرو‌های حاضر در آبادان و دستور شهردار تهران مبنی بر اعزام نیرو‌های امدادی از سوی سازمان آتش‌نشانی بلافاصله تیم کاملی متشکل از ۵۰ آتش‌نشان حرفه‌ای و نجات‌گر به منطقه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۱ خودروی سبک و سنگین که بیشتر تجهیزات تخصصی آواربرداری و جستجو در آوار را با خود حمل می‌کنند دقایقی دیگر تهران را به مقصد آبادان ترک خواهند کرد.

ملکی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی اولیه برای اینکه سرعت عمل بالاتری داشته باشیم ۳۰ نفر آتش‌نشان و به همراه تعدادی از خودرو‌ها به صورت هوایی اعزام خواهند شد و گروه دیگر نیز به صورت زمینی به همراه سایر تجهیزات به سمت آبادان حرکت خواهند کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۳۴۶۳۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین