پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۸۶۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
تصویری از دکتر طیب نیا وزیر سابق اقتصاد کشور در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن حکایت از خرید میوه توسط ایشان از یک وانت میوه فروشی می‌شود. تحلیل گران انتشار این تصویر را اعلام حضور مجدد او در دولت تفسیر نموده و منتقدین بر دو نکته پوشیده بودن پلاک خودرو (با وجود شفافیت کامل تصویر) و لاکچری و نوبرانه بودن میوه‌های وانت میوه فروشی (انبه و آلوچه)، انگشت گذاشته اند. تفسیر حالت کوه و دکل مخابراتی نیز، محل حضور را نشان می‌دهد که بنا بر دلایلی چند از بازگو کردن آن صرف نظر می‌کنیم.
شعار سال: رویداد ۲۴ با بازنشر تصویری توئیتری، مدعی حضور طیب نیا وزیر اقتصاد دولت روحانی برای خرید میوه از وانت بار فروشنده میوه لاکچری و نوبرآنه شده است.

تحلیل گران انتشار این تصویر را نشانه‌ای برای حضور مجدد او در دولت می‌دانند و منتقدین، پوشیده بودن پلاک خودرو با وجود شفافیت تصویر (سوژه بودن در حالت زوم دوربین نه شکار لحظه ها) و لاکچری و نوبرانه بودن میوه‌های وانت را، در کانون توجه قرار داده اند.
پرزنت طیب نیا یا شکار لحظه‌ها!
احتمالا عکس توسط سرنشینان درون خودروی دکتر طیب نیا گرفته شده است (اگر خودروی او در کنار خیابان پارک باشد، تصویر برداری از سمت راست خودرو، صورت پذیرفته است).
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از تصویر انعکاسی رویداد 24
 
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین