پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۹۶۱
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
خبرگزاری وزین تسنیم با انتشار کاریکاتوری با عنوان" فرق می‌کند چه کسی رئیس باشد! " به مخاطب این گونه القا می‌کند که تیم ساداتی نژاد برخلاف حرکت دو سال قبل، جلوی جوجه کشی ناشی از کمبود دان را با دادن وام بانکی، خرید تضمینی جوجه یک روزه، آزاد گذاری صادرات جوجه یک روزه و تخم مرغ نطفه دار، وعده خرید تضمیمنی مرغ و در نهایت ورود بسیج به پخش جوجه بین روستائیان گرفته اند؟ خدمت همکاران عزیزمان عرض می‌کنیم که کار بشدت خرابتر از آنی است که شما فکر می‌کنید، ظاهر داستان فریبتان ندهد.
شعار سال: باید در ابتدا از خودمان بپرسیم که مگر مرغدار بیمار یا معاند است که جوجه را ۲۶ هزار تومان بخرد و بعد دفن کند؟ یعنی یک مرغداری ده هزار تایی (پایه فعالیت صنعتی)، ۲۶۰ میلیون تومان پول جوجه بدهد و بعد جوجه اش را دفن کند؟ مگر مرغدار بیمار است که دل داشته باشد که یک موجود زنده‌ای را که آموخته با ظرافت با آن برخورد کند را زنده به گور نماید؟ پس مشکل کجاست؟
مثلا ممانعت وزارت جهادکشاورزی از جوجه کشی!
مشکل در وعده دادن‌های نابجای دولت و کم کارآمدی همین تیمی است که خبرگزاری تسنیم در خصوص آن بیان داشته است که " فرق می‌کند چه کسی رئیس باشد! ". مرغدار وقتی ببیند که وعده‌های حمایتی دولت نادرست و خلاف از آب در می‌آید، ترجیح می‌دهد که برای کاهش ضرر، جوجه‌ها را معدوم کند. حال قضاوت کنید که باعث و بانی این کار کیست؟ اشتباه مرغدار‌ها بوده یا کارآمدی تیم دکتر ساداتی نژاد در وزات جهادکشاورزی! لطفا با اطلاع بیشتر صحبت کنیم و انصاف حرفه‌ای داشته باشیم.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین