پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۰۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
معاون اجرایی رئیس جمهور با اعلام خبر ابلاغ «طرح توسعه شهرستان‌های خرمشهر و آبادان» تا دو هفته آینده، تصریح کرد: دولت تمام‌قد در خدمت مردم آبادان و شریک غم آنهاست و نگاه دولت این است که با متخلفین حادثه متروپل به‌خصوص استاندار، شهردار و مسئولان شورای شهر وقت بدون اغماض برخورد شود.
شعار سال: «سید صولت مرتضوی» درباره برنامه‌های دولت برای حمایت و مساعدت به خانواده‌های آسیب‌دیده از حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان گفت: دولت تمام‌قد پشتیبان و در خدمت مردم آبادان و شریک غم آنهاست و مردم آبادان بدانند این دولت با تمام قوا برای حل مشکلات کشور و به خصوص مشکلات مردم عزیز و نجیب خوزستان ایستاده است.

وی افزود: رئیس جمهور در سفر نوروزی به استان خوزستان دستور دادند «طرح توسعه شهرستان‌های خرمشهر و آبادان» تدوین شود که این طرح مراحل پایانی تدوین را می‌گذارند و ظرف دو هفته آینده ابلاغ خواهد شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ساختمان متروپل پروژه‌ای بوده که با مجوز شهرداری وقت احداث شده و قطعاً با توجه به این‌که شهرداری مشارکت داشته و برای آن پروانه صادر کرده، شورای شهر این مشارکت را تصویب کرده است.

مرتضوی افزود: این ساختمان با وجود تخلف بسیار سنگینی که صورت گرفته، با حضور استاندار وقت و مسئولان محلی افتتاح شده و به همین خاطر شهردار، مسئولان شورای شهر و استاندار وقت باید در محاکم قضایی و دادگاه افکارعمومی پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: نگاه دولت برخورد با متخلفین است و تأکید داریم با هر کسی که در این پروژه مرکتب تخلف شده، باید بدون مماشات و اغماض برخورد شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت برای جبران خسارت داغدیده‌ها، آسیب‌دیدگان و کسانی که به‌خاطر این حادثه کسب‌شان تعطیل شده برنامه دارد که با جدیت پیگیری می‌شوند.

مرتضوی در خصوص تخصیص اعتبارات سفر‌های استانی رئیسی هم توضیح داد: تا پایان اردیبهشت اعتبارات ۱۷ استان ابلاغ شده و پیش‌بینی‌های لازم برای ابلاغ اعتبارات ۱۰ استان دیگر هم انجام شده که بعد از عبور از تأمین منابع برای هدفمندی به پروژه‌های عمرانی تخصیص داده می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۱۰ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۷۹۰۰۷، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین