پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
در عجبیم که چرا آقای محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هیئت‌های مذهبی را پرچم دار جهاد تبین دانسته اند؟! هرچند مقام معظم رهبری با رویکردی سلبی دولتی‌ها را از این کار منع کرد و بیان داشتند که توسط مردم دنباله گیری شود. جهاد تبیین عقلانیت، اشرافیت، تعهد ف تخصص، تمرکز بر امور، بی طرفی عدالت محور و. می‌خواهد. سوال مان از آقای قمی این است که این شاخص‌ها را قبول دارند؟ چقدر از این شاخص‌ها در هیئت‌ها ملاحظه می‌شود؟ اگر کاملا وجود داشته و منطبق هستند، چرا وضع مان اینگونه است؟ بدلیل برخی ملاحظات رسانه‌ای امکان ورود بیش از این به موضوع وجود ندارد.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی پیش از ظهر پنج‌شنبه در دومین همایش ملی جمعی از ستایشگران جوان هیأت‌های کشور با عنوان الی الحبیب ۲ که در سالن جلسات غدیر مجتمع یاوران مهدی برگزار شد، با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) موضوع اصلی در هیأت‌ها هستند، اظهار داشت: نباید در هیأت‌ها آنقدری به موضوعات سیاسی بپردازیم که اهل بیت (ع) را که موضوع اصلی هیأت‌ها هستند را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یکی از میوه‌های مکتب امام خمینی (ره) بود، مطرح کرد: نکته اصلی این مکتب توحید است و تمام نکات در کلمه «لا اله الا الله» خلاصه شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل عمق موضوعات را می‌دیدند، عنوان کرد: نمی‌شود جامعه‌ای در اندیشه توحید باشد، ولی با شیطان بیعت کند، مبارزه امام راحل و مقام معظم رهبری با آمریکا نیز در همین راستا است.

وی با بیان اینکه وحدت یکی از نکات پیروزی بخش در این مبارزه است، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که امروزه ایجاد نگرانی کرده موضوع تحریف مکتب امام راحل است که مقام معظم رهبری در دیدار‌های ۱۴ خرداد با بیان و رمزگشایی این مکتب در این راستا مقابله می‌کنند.

قمی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین، تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی کانون و پرچم‌دار جهاد تبیین هستند که می‌توانند از ظرفیت بالای اثرگذاری مجلس عزاداری سیدالشهدا (ع) در این راستا استفاده کنند.

وی با اشاره بر اینکه امیدآفرینی یکی از اصلی‌ترین موضوعات جهاد است، یادآور شد: امیدآفرینی به معنای واقعی باید صورت بگیرد یعنی مسیر حق مشخص و ایرادات در این مسیر نیز گفته شود، ولی در مسیر حق استوار ماند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در کشور ما مردم نقش محوری را دارند، ابراز کرد: مردم سالاری یکی از موضوعات اصلی مکتب امام خمینی (ره) است و در کشور ما هر زمانی که مردم پای کار آمده‌اند شاهد پیروزی بوده‌ایم.

وی در پایان اضافه کرد: در موضوع جهاد تبیین نیز باید مردم و هیأت‌های مذهبی پای کار بیایند تا وظیفه‌ای که مقام معظم رهبری بر گردن ما گذاشته‌اند به بهترین شکل به نتیجه برسد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۳۱۳۰۹۵۱۲، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین