پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹
نماینده شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو گفت: مگر می شود در یک صندوق فسادی انجام شود و 8میلیون و 500 هزار تومان ضرر به جیب هر معلم زده شود.
شعارسال: حشمت الله فلاحت پیشه در سخنرانی پیش از آغاز رزمایش الی بیت المقدس در اسلام آبادغرب گفت: افتخار بسیج و بسیجی بودن این است که از جمله اصول انقلابی است که هنوز پایدار مانده است و علت اینکه مقام معظم رهبری این همه بر بزرگواری و اعتماد به بسیج تأکید دارد همین نکته است.

وی اظهار داشت: کشور ما در طول دوران بعد از انقلاب تاکنون نوسانات مختلفی را دیده؛ عده ای گرفتار غرور سیاسی شدند، یک عده گرفتار مال اقتصادی شدند، عده ای گرفتار تبلیغات ماهواره ای فرهنگی شدند ولی تنها کسانی که ماندند آنهایی هستند که تفکر بسیجی دارند، چه 16 سال سن داشته باشند، چه 80 سال.

وی با اشاره به چادر های برپا شده در اردوگاه محل رزمایش که با ستون ها نگه داشته شده اند، گفت: بسیج ستون محکم انقلاب است که باید بماند و در خلال طوفان ها، نامردی ها و توطئه ها این ستون باید سرافراز بماند که این نشان تفکر بسیجی است.

دکتر فلاحت پیشه با اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی، بیان کرد: در اوایل پیروزی انقلاب ملت ایران با دوقلوی شومی مواجه بودند که یک پای این دوقلو استبداد در داخل بود و یک پای دیگرش استکبار بود که استبداد با پیروزی انقلاب در سال 57 فرو ریخت ولی با ماندن استکبار چالش های زیادی مملکت را در بر گرفته بود که در آن زمان تفکر بسیجی حاکم بر دانشگاه و مدارس به این نتیجه رسید که ریشه فتنه در لانه جاسوسی آمریکاست و آن را تسخیر نمودند.

وی افزود: دشمنان اعتراف کردند که ایران یک واقعیت در منطقه است و نمی توانند ایران را کنار بزنند که این نتیجه مقاومت ایرانیان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با بیان اینکه استکبار فرو ریخت اما توطئه ادامه دارد، توصیه نمود: کتاب "آمریکا و براندازی ایران" در اختیار بسیجیان قرار بگیرد و کسانی که از دوستی با آمریکا سخن می گویند را به تاریخ نامردی های آمریکاعلیه ایران ارجاع دهید.

وی افزود: آمریکا بیش از 36 مورد اقدام براندازی از جنگ مستقیم تا کودتا، تحریم، بایکوت و ... بر علیه ایران به کار گرفت و تمام تلاشش را کرد تا به برجام رسید.

فلاحت پیشه با اشاره به بیانیه 13 آبان روز گذشته، گفت: در این بیانیه دو هوشیاری از ملت خواسته شده؛ یکی هوشیاری نسبت به توطئه های خزنده فرهنگی و دوم، هوشیاری بسیج و جوانان این کشور نسبت به فساد اقتصادی.

وی با هشدار به اینکه؛ مراقب ستون پنجم دشمن باشید، افزود: آمریکا و دشمنان به دنبال نفوذ خزنده فرهنگی هستند و سیاست دشمن ایجاد نا کارآمدی در دل جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو گفت: در جلسه رای اعتماد 3 وزیر جدید به دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان یادآور شدم که براساس شاخص های معتبری که در کشور ما داده شده عوامل موثر در ضعف کارآمدی کشور را برای شما می شمارم؛ عامل اول؛ 8 درصد ضعف مدیریت عامل دوم؛ 7 درصد فساد مدیریت و عامل سوم؛ با وصف اینکه آمریکا تمام دنیا را بر علیه ما بسیج کرد،فقط 6درصد از عامل ضعف کارآمدی "تحریم" بوده است.

وی با بیان اینکه؛ ضعف مدیریت و فساد از عوامل اصلی ناکارآمدی کشور هستند، افزود: مگر می شود در یک صندوق فسادی انجام شود و 8میلیون و 500 هزار تومان ضرر به جیب هر معلم زده شود.

دکتر فلاحت پیشه با بیان اینکه وام استیصال برای کسانی است که دچار مشکلات مالی معیشتی یا مشکل ازدواج هستند، گفت: کسی اجازه ندارد سود بر این وام بگذارد و باید قرض الحسنه باشد.

وی افزود: از بالا تا پایین فلان بانک تمام وام های قرض الحسنه را برای خودشان بردندو بر خی مدیر عامل ها سالی یک میلیارد تومان برای خودش وام بدون سود برده است در حالی افراد بدبخت جامعه باید وام با سود های بالای بانکی جهت رفع مشکلات معیشتی بگیرند.

فلاحت پیشه با اشاره به افزایش عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران گفت: تفکر بسیجی ایران تا لب مرز رژیم صهونیستی و از دو طرف به پشت مرزهای ارتجاع عرب در عربستان رسیده است و این است که می گویند راه قدس از کربلا می گذرد.

وی افزود: رسوایی آمریکا و 44 کشور دنیا را در مقابل داعش ببینید که شورای جنگ کشور عراق از ایران رسما" برای کمک مستشاری دعوت می کند ولی کمک آمریکا را نپذیرفت چون دنیای امروز به این نتیجه رسیده است که قلب آمریکا داعشی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: تجربه تحولات منطقه نشان می دهد که اگر ما هر از گاهی جمع می شویم و تفکر بسیجی را سینه به سینه می چرخانیم، بدین علت است که دشمنی علیه جامعه ما ادامه پیدا خواهد کرد ولی ما باید روز به روز شاخص های قدرت خود را ارتقا ببخشیم و به زور خود را به دنیا تحمیل کنیم.

وی افزود: در توافقنامه هسته ای ایران توانست در زمره کشورهای عضو باشگاه هسته ای قرار بگیرد که در قبال 700 رشته علمی و فناوری هسته ای که در راس تکنولوژی های برتر دنیا هستند ما به خود اتکایی رسیدیم که این هم به زور و با مقاومت بدست آوردیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اسلام آباد، تاریخ انتشار: جمعه 14 آبان 1395، کدخبر: 295800، www.eslamabadkhabar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
0
ضعف مدیریت مشهود و فساد ناشی از کمبود بازرسی و ناکارآمد بودگی مکانیزم های نظارتی. وجود امضاهای طلایی فسادآور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین