پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
مادر شهید «محمد علیپور اصطهباناتی» که با تازگی و پس از ۳۴ سال چشم انتظاری، موفق به دیدار فرزند شهیدش شده بود، دعوت حق را لبیک گفت.
شعار سال: به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرحومه حاجیه خانم عصمت صاحب نظر مادر شهید محمد علیپور اصطهباناتی از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که بعد از ۳۴ سال چشم انتظاری موفق به دیدار فرزند شهیدش شده بود، روز گذشته به دیدار حق شتافت.

شهید علیپور اصطهباناتی ۲۳ خرداد سال ۱۳۶۷ در تک دشمن در منطقه عمومی شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ۳۴ سال به خاک وطن بازگشت و پس از شناسایی از طریق آزمایش DNA پنجم خردادماه امسال همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر مادر این شهید والا مقام نیز روز گذشته (جمعه سیزدهم خرداد ماه) از مقابل حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) به سمت دارالرحمه شیراز تشییع و در قطعه والدین معظم شهدا به خاک سپرده و مراسم بزرگداشت آن مرحومه در مسجد خاتم الانبیا (ص) واقع در خیابان احمدی جنوبی شیراز برگزار شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۱۴ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۴۷۷۷۶۱۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین