پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
کانال تلگرامی خیابان انقلاب در متنی به قلم داود مدرسی یان با انتقاد از علی شمخانی و سینه زنی اش در تهران، می‌نویسد که متروپل کار مشارکتی حسین عبدالباقی، شهرداری آبادان و منطقه آزاد اروند بوده و آقای شمخانی از سال۹۲ با حکم اسحاق جهانگیری عضو هیات مدیره منطقه آزاد اروند بوده. برادرزاده وی موعود شمخانی در جریان فساد منطقه آزاد اروند هم دستگیر شده و ظاهراً با وثیقه آزاد است؟!
شعار سال: آقای شمخانی؛ بجای سینه‌زنی، پاسخگو باشید!

 جناب دبیر شورای عالی امنیت ملی؛ سینه‌زنی تان را نخواستیم پاسخگوی عملکرد خودتان در برابر فساد و تخلفات منطقه آزاد اروند باشید! مردم خوزستان و آبادان به عزاداری شما نیازی ندارند!

 شوی جدید علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی را ببینید که چگونه صاحب عزا شده؟! دم در ایستاده تا مردم بیایند و به او تسلیت بگویند.

 جالب است آقای شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در تهران برای جانباختگان متروپل سینه زنی می‌کند نه در آبادان. وی در جمع عزاداران حاضر در مقابل مسجد، ولی عصر (عج) تهران (بعنوان مراسم خوزستانی‌های مقیم تهران) سینه‌زنی می‌کند!

 این در حالی است که متروپل کار مشارکتی حسین عبدالباقی، شهرداری آبادان و منطقه آزاد اروند بوده و آقای شمخانی از سال۹۲ با حکم اسحاق جهانگیری عضو هیات مدیره منطقه آزاد اروند بوده. برادرزاده وی موعود شمخانی در جریان فساد منطقه آزاد اروند هم دستگیر شده و ظاهراً با وثیقه آزاد است!

 آقای شمخانی؛ شما امروز نباید عزادار باشید. شما امروز مورد سوال و مورد مطالبه‌اید و باید پاسخگو باشید! فارغ از اینکه شما خوزستانی هستید، اما در کنار خوزستان نیستید!

چه کنیم که سیستم قضایی مملکت در این حد قوی و مستقل نیست که از این افراد سوال کند! خیلی شیک و راحت می‌آیند در دستجات عزاداری و سینه زنی می‌کنند. بعید می‌دانم حاضر باشند بدون محافظ و تشکیلات، در بین مردم آبادان حاضر شوند و سینه زنی کنند!
 
داود مدرسی یان
تعداد بازدید : 35
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خیابان انقلاب
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین