پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
رئیس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه با انتقاد از آمار بالای ملاقات کنندگان بیماران، گفت: روزانه حدود 15 هزار نفر در قالب بیمار سرپایی، اورژانسی و ملاقات کننده بیماران به این بیمارستان مراجعه می‌کند که این امر فعالیت بیمارستان را با مشکلاتی مواجه کرده است.
شعارسال: سروش گفت: بارها شاهد هستیم که در یک اتاق بیمار 50 تا 60 ملاقات کننده حضور دارند و قطعا این تعداد جمعیت مانع فعالیت‌های عادی بیمارستان و بیماران خواهد شد.

وی تاکید کرد: با وجود این حجم جمعیت پرستاران نمی‌توانند به خوبی به بیماران برسند و بسیاری بیماران به ویژه بیماران مغز و اعصاب دچار مشکل می‌شوند و حریم خصوصی بیماران نقض شده و تهویه مناسبی هم در بیمارستان صورت نمی‌گیرد.

رییس بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر همه اینها این حجم بالای ورودی افراد به بیمارستان می‌تواند بیماری‌های عفونی، ویروسی و قارچی را نیز با خود وارد بیمارستان کند که این امر برای بیماران بسیار خطرناک است و از طرفی با آوردن کودکان به بیمارستان به دلیل سیستم ایمنی ضعیف آنها و امکان ابتلای آنها به برخی بیماری‌های ویروسی و قارچی در محیط بیمارستان، امکان انتقال بیماری‌ها از بیمارستان به محیط جامعه نیز تشدید می‌شود.

سروش تصریح کرد: در همین راستا پیگیر اقدامات جدی در راستای کاهش تعداد ملاقات کنندگان و مرجوعین به بیمارستان هستیم و عمده فعالیت‌های ما بر بحث‌های فرهنگی متمرکز است.

رییس بیمارستان امام رضا (ع) افزود: همچنین طرح دیگر ما در این زمینه ممنوعیت ورود کودکان زیر 12 سال به محیط بیمارستان در قالب ملاقات کننده است که این طرح از ابتدای همین ماه در بیمارستان شروع شده است و از مردم می‌خواهیم که برای حفظ سلامت کودکان خود و نیز بیماران به این قانون بیمارستان احترام گذاشته و کودکان زیر 12 سال خود را برای ملاقات به بیمارستان نیاورند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ استان پنجم، تاریخ انتشار: 1395، کدخبر: - ، www.ostanepanjom.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین