پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶
با صراحت عرض می‌کنیم که برای شما، سطح تحلیل و نوع موضع گیری‌های سیاسی تان متاسفیم. متاسفیم از اینکه یک نماینده محترم مجلس چرا باید این حد جانبدارانه صحبت کند. از ما که رئیسی‌تر نیستید، هستید؟ ما آقای رئیسی را مدام نقد اصلاحی می‌کنیم و مدام تذکر می‌دهیم و مدام درخواست اصلاح و احیا داریم. بر اساس کدام منطق جراحی اقتصادی دولت را اقدامی شجاعانه می‌دانید؟ ما شما را به مناظره در دانشگاه یا صدا سیما دعوت می‌کنیم. اگر مرد میدان باشی که مسلما هستی، دعوت ما را خواهی پذیرفت. اگر خبری از پذیرش دعوت نشد، قضاوت در خصوص شما را به مردم حوزه انتخابیه ات واگذار می‌کنیم. اما یادتان باشد، دیگر اجازه نمی‌دهیم در گام دوم انقلاب، افراد با داد و بیداد کسب جایگاه کنند و نان بخورند. ضمنا کار نماینده قانونگذاری و نظارت است. از نظارت هایتان بگویید لطفا.
شعار سال: روح‌الله متفکر آزاد در جلسه علنی صبح روز سه شنبه، ۲۴ خردادماه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در دو سال گذشته در راستای انجام وظایف خود مبنی بر بررسی اولویت دار مسائل با همت شما نمایندگان محترم توانست مصوبات مهم و گره گشایی داشته باشد که در راستای عمل به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تبیین کار‌های انجام شده برای ملت شریف ایران به برخی از آن‌ها فهرست وار اشاره می‌کنم.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در زمینه مسکن با دو قانون ساخت چهارمیلیون واحد مسکونی و مالیات بر خانه‌های خالی، در زمینه کشاورزی با قوانین مهمی من جمله ساماندهی خرید تضمینی محصولات کشاورزی، در زمینه اقتصاد دانش بنیان با قانون جهش تولید دانش بنیان، در زمینه کسب و کار با قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، در زمینه جمعیت و خانواده با قانون خانواده و جوانی جمعیت، در زمینه سیاست خارجی با قانون اقدام راهبردی برای رفع تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، در زمینه وظایف مجلس با قانون شفافیت و در زمینه دولت الکترونیک با قانون یکپارچه سازی داده‌ها و اطلاعات ملی، در زمینه آموزش و پرورش با رتبه بندی معلمان و ... سعی کرده است اولویت شناسی لازم را بنماید. امیدوارم با اتمام طرح بانکداری اسلامی بتوانیم دغدغه‌های همه مردم و کارشناسان را در زمینه مصائب بانکی کاهش دهیم.

متفکر آزاد در درباره مسائل کشور، اقدامات اساسی دولت محترم و کادر ایثارگر درمان در زمینه به صفر رساندن میزان روزانه مرگ و میر کرونا گفت: مرگ و میر ۷۰۰ نفره ناشی از پاندمی کرونا با واکسیناسیون و مراقبت‌های بهداشتی درمانی، اقدام قابل تقدیر در جهت فعال سازی دیپلماسی اقتصادی به ویژه در ارتباط با همسایگان، اقدام شجاعانه در جراحی اقتصادی در جهت قطع دست دلالان و رانتخواران از ارز ۴۲۰۰ تومانی و قراردادن آن در مسیر صحیح و عادلانه که جای تشکر دارد؛ لیکن اختاپوس دلالی با گران کردن قیمت سایر کالا‌ها و فشار بر مردم نجیب سعی در تلخ کردن کام مردم دارد؛ لذا لزوم تدبیر سریع و عاجل دولت محترم را در مقابله با این ترفند تاکید می‌کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: به استحضار می‌رساند که دولت محترم اقدام به جراحی اقتصادی نموده است. همه ما می‌دانیم که مشکلات اقتصادی ریشه دار کشور نیاز به سیاست گذاری دقیق و منطقی دارد و در این راستا اقدام دولت در هدایت به سمت جراحی مربوطه قابل تقدیر و شجاعت اش ارزشمند است؛ لیکن در این راستا نقد لازم به مسیر مربوطه عدم استفاده از روش غیر نقدی در حمایت بود که می‌توانست بخشی از آثار تورم انتظاری را مهار نماید لیکن الان مردم با یک بار تورمی مواجه هستند، تحمل این سطح از گرانی‌ها برای مردم دشوار است، که لزوم تدبیر به موقع دولت در زمینه نظارت و سیاستگزاری صحیح را می‌طلبد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از دولت محترم می‌خواهم از طریق بازگشت به الگوی حمایت غیرنقدی تمام همت خود را برای ایجاد آرامش در اذهان مردم شریف ایران به وجود بیاورد تا در سایه این آرامش فرصت انجام اقدامات اساسی اقتصادی را بیابد. طبعا در این راستا حمایت‌های مربوط به بازنشستگان عزیز و عادلانه و واقعی نمودن دریافتی‌های کارکنان دولت می‌تواند موثر باشد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری پرسون، تاریخ انتشار:۲۴ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۰۱۴۱۱، www.purson.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین