پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
«محمد بنا» بعد از چند روز کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی، امروز (چهارشنبه) در اردوی تیم ملی حضور یافت.
شعار سال: هفتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های جهانی صربستان، روز‌های ۲۲ لغایت ۳۱ خردادماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.

این اردو در حالی آغاز شد که «محمد بنا» سرمربی تیم ملی به دلیل برخی مشکلات شخصی در اردو حضور نداشت و شائبه کناره‌گیری او از سرمربیگری تیم ملی این مرتبه بیش از پیش قوت گرفت.

با این وجود مسوولان فدراسیون از جمله «حمید سوریان» نائب رئیس فدراسیون و سرپرست تیم ملی با گفتگو‌هایی که با او داشتند و با توجه به شرایط تیم ملی در فاصله ۳ ماه مانده به پیکار‌های قهرمانی جهان، او را به اردو برگرداندند.

برهمین اساس سایت فدراسیون کشتی امروز عکسی از کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی منتشر کرد که در میان آنان «محمد بنا» نیز هست و به نظر می‌رسد که او همانند دفعات قبلی که از تیم ملی قهر و یا کناره‌گیری کرده بود باز هم به جمع ملی‌پوشان بازگشته است.
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه تحلیلی خبری الف، تاریخ انتشار:۲۵ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۴۰۱۰۳۲۵۰۷۹، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین