پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
حدود ساعت ٢١ امشب انبار ضایعاتی مجتمع پتروشیمی اروند دچار حریق شد. در‌ پی وقوع این آتش‌سوزی، یگان امداد و نجات و تیم ایمنی و آتش‌نشانی این سازمان و شرکت پتروشیمی اروند به محل حادثه اعزام شده است. ساعاتی بعد، فرمانده حادثه پتروشیمی اروند از اطفای کامل آتش‌سوزی انبار ضایعات غیرفرآیندی این شرکت خبر داد. سوال اینجاست که چرا سازمان محیط زیست نباید مطالبه خسارت وارد بر محیط زیست و آلودگی های ایجاد شده بواسطه این آتش سوزی را داشته باشد؟

شعار سال: متاسفانه با نگاهی سنتی یاد گرفته ایم که اصول زیست محیطی را صرفا در برای اکتشاف و تولید مد نظر قرار دهیم و مباحث مربوط به انباشت ضایعات و خسارات آن را نبینیم یا نادیده بگیریم.

چرا محیط زیست ، مطالبه خسارت زیست محیطی از آتش سوزی انبار پتروشیمی اروند نمی کند؟
متاسفانه باخبر شدیم که دیشب انبار ضایعاتی مجتمع پتروشیمی اروند دچار حریق شد. افشین کیانی فرمانده حادثه پتروشیمی اروند از اطفای کامل آتش‌سوزی انبار ضایعات غیرفرآیندی این شرکت خبر داد. مدیر مجتمع پتروشیمی‌ اروند نیز تأکید کرد که این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی یا مالی نداشته است.

چرا محیط زیست ، مطالبه خسارت زیست محیطی از آتش سوزی انبار پتروشیمی اروند نمی کند؟
حال سوال اینجاست که بنا بر مصوبات قانونی کاملا مشخص، برآورد خسارت زیست محیطی این آتش سوزی به چه صورتی انجام خواهد شد و سازمان محیط زیست، چطور ورود موثر در این خصوص خواهد کرد.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین