پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۰۳۸
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲
هیات فوتبال گیلان در حکمی عجیب نسبت به حضور بازیکن سرباز حریف بی توجه بوده تا این پرونده ابعاد تازه‌ای پیدا کند.
شعار سال: در یکی از بازی‌های حساس لیگ برتر در استان گیلان، پرونده عجیبی در هیات فوتبال این استان شکل گرفته که اعلام رای آن باعث شکایت دوباره یکی از طرفین شده است.

در این زمینه باشگاه شهرداری ماسال هفته گذشته از باشگاه الماس چاف به دلیل استفاده از بازیکن سرباز - غایب در رقابت‌های جام گیل به هیات فوتبال گیلان شکایت کرد. آن‌ها با ارائه مدارک و مستندات و همچنین دریافت استعلام از نظام وظیفه عمومی استان مدعی شدند که یکی از بازیکنان حریف در روز بازی سرباز - غایب بوده و به همین منظور به عنوان بازیکن غیرمجاز مجوز بازی نداشته است. این درخواست آن‌ها در صورت اعلام نظر هیات فوتبال گیلان و با توجه به مستنداتی که ارائه کرده بودند می‌توانست رای به شکست سه بر صفر به سود شهرداری ماسال شود.

با این حال کمیته انضباطی هیات فوتبال گیلان در حکمی عجیب با نادیده گرفتن استعلام رسمی وظیفه عمومی نتیجه بازی رو بدون تغییر اعلام کرده و حضور بازیکن غیرمجاز را بدون مشکل دانسته است. باشگاه شهرداری ماسال، اما قصد دارد با دنبال کردن این پرونده و ارجاع آن به مراجع بالاتر، پیگیر حقوق مربوط به خود باشد و باید دید در نهایت این پرونده عجیب و دردسرساز با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۳۱ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۴۵۷۲۰، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین