پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۰۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
با توجه بر اینکه شیوه نامه پرداخت وام مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی نهایی نشده و احتمالا تا فردا نهایی می شود، همچنین با نظر داشت به زمان ابلاغ شیوه نامه و دریافت شعب ، احتمالا دستور پرداخت وام در دهه اول تیرماه صورت پذیرفته و پرداخت وام از نیمه دوم تیرماه آغاز خواهد شد.

شعار سال: بانک مرکزی اعلام کرد که با شیوه نامه‌ای که امروز وزارت راه و شهرسازی نهایی می‌کند و به شبکه بانکی ابلاغ می‌شود، پرداخت وام کمک ودیعه مسکن نیز به زودی عملیاتی خواهد شد.

 به نقل از بانک مرکزی، در راستای حمایت از مستاجران، بانک مرکزی بخشنامه مربوط به وام ودیعه مسکن را ۱۰ خرداد به بانک‌ها ابلاغ کرد.

دستورالعمل نحوه معرفی متقاضیان از سوی وزارت راه و شهرسازی می‌بایست اعلام می‌شد که این موضوع امروز با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مدیران مربوطه در بانک مرکزی نهایی شد.

با شیوه نامه‌ای که امروز وزارت راه و شهرسازی نهایی می‌کند و به شبکه بانکی ابلاغ می‌شود، پرداخت وام کمک ودیعه مسکن نیز به زودی عملیاتی خواهد شد.

در شورای پول و اعتبار پرداخت وام کمک ودیعه مسکن تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تصویب شد به طوری که این تسهیلات در تهران ۱۰۰ میلیون تومان، در کلانشهر‌ها ۷۰ میلیون تومان و در سایر مناطق شهری ۴۰ میلیون تومان تعیین و به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۶ تیر ۱۴۰۱، کد خبر:۵۵۲۴۷۷۹، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین