پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
استاندار هرمزگان ضمن اعلام این‌که چادر‌هایی خنک در مناطق زلزله‌زده تهیه شده به این موضوع اشاره کرد که برای اسکان موقت زلزله‌زدگان به کانکس نیاز است.

شعار سال:  مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بازدید از مناطق زلزله‌زده گفت: برق آب‌شیرین‌کن‌ها وصل شدند و نگرانی برای تامین آب رفع شد، تنها برق ۱۷ روستا مانده تا وصل شود.

وی افزود: پخت غذای گرم از ساعت ۸ صبح آغاز شده و نان و یخ مورد نیاز تهیه شده است. تعدادی چادر سالنی با خنک‌کننده ایستاده تهیه شده که بچه‌ها را در آن‌جا مستقر کنیم تا زمانی که برق وصل شود.


نیاز به ۴۰۰ کانکس برای اسکان موقت زلزله‌زدگان

همچنین استاندار هرمزگان در جریان بازدید از روستای زلزله‌زده سایه‌خوش بخش مهران شهرستان بندر لنگه گفت: برای اسکان زلزله‌زدگان روستا و منطقه سایه‌خوش نیاز به تامین ۴۰۰ دستگاه کانکس وجود دارد چرا که به علت شدت گرما نمی‌توان در چادر سکنی گزید.

او افزود: تنها راه اسکان زلزله‌زدگان کانکس است و این میزان را باید از چند کارخانه تامین کرد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: نیرو‌های امدادی از لحظات اول وقوع زمین‌لرزه‌های بالای ۳ ریشتر در منطقه حضور داشته و مشغول خدمات‌رسانی به مردم بوده و هستند.

دوستی بیان کرد: چادر‌ها هم درحال برپایی بوده، اما با توجه به این گرما نمی‌توان آن را محل مناسبی برای اسکان در این آب و هوا دانست.

تعداد بازدید : 3

مهدی دوستی استاندار هرمزگان: اولویت افرادی که زیر آوار است

با توجه به گرمای هوا تصمیم به انتقال تمامی کولرهای گازی از مدارس استان ادارات دولتی به چادر‎ها منتقل کنیم.

تعداد بازدید : 3

آخرین وضعیت مجروحان زلزله بندر خمیر

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین