پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
كندی پروژه گازرسانی به شهر باینگان آن هم با گذشت بیشتر از یک ماه از گاز دار شدن خط تغذیه گاز باینگان و رسیدن گاز به ورودی اين شهر باعث شده شهروندان این شهر همچنان كپسول به دوش گاز را به خانه خود بیاوردند.
شعارسال: عمليات لوله گذاری شبكه تغذیه به شهر باینگان با توجه به اینکه 13 سال وقفه داشت اما در دی ماه 1392 به پیمانکار مجری این پروژه واگذار شد و در بهمن ماه 1392 عملیات گاز رسانی شروع و بعد از سپری شدن نزدیک به 2.5 سال و 11 کیلومتر لوله گذاری در خرداد ماه سال 95 عملیات تزریق گاز انجام شد اما عملیات پروژه شبكه گذاری گاز در شهر باینگان تا این لحظه شروع نشده است.

طبق شنیده ها پیمانکار مجری شبکه گذاری داخل شهر باینگان مشخص شده و تمام تجهیزات شروع گاز رسانی داخل شهر نیز مهیا گشته ولی در تنظیم قرارداد فی مابین شهرداری باینگان و پیمانکار مجری اختلافاتی وجود دارد که منجر به شروع نشدن این پروژه حیاتی و ضروری این شهر شده است.

بخشدار باینگان گفت: این اختلاف در قرارداد بر سر مبلغ خسارات وارده به آسفالت و معابر داخل شهر می باشد و این موضوع منجر به شروع نشدن عملیات شبکه گذاری در داخل شهر شده و متاسفانه کسی جوابگوی این تاخیر نیست و فقط مردم این شهر هستند که از تاخیر در شروع این پروژه زیان می بینند.

شهردار باینگان در گفتگو با خبرنگار آوای باینگان اظهار داشت : تمامی موارد مرتبط با شهرداری در خصوص برآورد خسارت به آسفالت و معابر سطح شهر انجام گرفته و شهرداری نامه ای به شرکت گاز استان کرمانشاه به جهت آمادگی جهت اخذ قرارداد بنا به فهرست بهای سال 1394 با پیمانکار مجری شبکه گاز باینگان ارسال نموده و تاکنون نماینده شرکت گاز یا نماینده پیمانکار به جهت اخذ قرارداد به شهرداری مراجعه ننموده است.

ایشان در ادامه گفت سال 94 نماینده شرکت گاز استان کرمانشاه جهت تهیه نقشه و برآورد خسارت به شهر باینگان آمده و مراحل لازم در این زمینه نیز توسط شرکت گاز به انجام رسیده است.

با توجه به حساسیت موضوع و اینکه مجری پیمان شبکه گاز داخل شهر باینگان قرداد 70 روستای منطقه اورامانات را بر عهده دارد و ممکن است اگر روال به همین طریق باشد اولویت های کاری خود را تغییر دهد لازم است که شورای اسلامی شهر و شهرداری باینگان نسبت به اخذ قرارداد با پیمانکار این پروژه اقدام نمایند تا شاید زمستان امسال شاهد روشن شدن گاز در این شهر باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر باینگان نیز در گفتگو با خبرنگار آوای باینگان گفت: شهرداری باینگان اقدامات لازم را در جهت اخذ قرداد انجام داده و در این خصوص نامه ای برای واحد اجرای طرحهای شرکت گاز استان کرمانشاه ارسال نموده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوای باینگان، تاریخ انتشار: یکشنبه 27 تیر 1395، کدخبر: 906، www.bayangan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین